خبرگزاری کار ایران

نشست شورای المپیک آسیا -تهران؛

احمد الصباح: پیشرفت های ورزشی ایران چشمگیر بوده است/ هدف ما رشد ورزش آسیاست

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۵۸۹

رئیس شورای المپیک آسیا با اشاره به حضور موفق ورزشکاران کشورمان در رویدادهای بین المللی، پیشرفت های ورزشی کشورمان را چشمگیر و امیدبخش توصیف کرد.

به گزارش ایلنا،  شیخ احمد فهد الصباح رئیس کویتی شورای المپیک آسیا در مراسم افتتاحیه شصت و ششمین جلسه افتتاحیه هیات اجرایی شورای المپیک آسیا،  ضمن بیان این مطلب ابراز امیدوار ی کرد که ارتباط متقابل ورزشکاران برای شکوفایی هرچه بهتر ورزش آسیا نسبت به گذشته بیشتر شود .

وی ارائه توضیحات بیشتر در خصوص بازی های اسیایی جاکارتای اندونزی را موکل به ماه سپتامبر کرد و افزود : ما منتظریم تا بتوانیم نتایج بهتری در آینده بدست آوریم .

شیخ احمد سپس از مسئولان برگزاری شصت و ششمین جلسه هیات اجرایی شورای المپیک آسیا که میزبان ما در شهر زیبای تهران بودند تشکر کرد و ادامه داد : امروز 45 عضو شورای المپیک آسیا از کشورهای مختلف آسیایی دور هم جمع شدیم تا برای موفقیت و پیشبرد ورزش آسیا تصمیم گیری کنیم .

رئیس شورای المپیک آسیا در خاتمه به موفقیت ورزشکاران ایرانی در رویدادهای ورزشی اشاره و اظهار داشت : ورزشکاران ایران در سال گذشته در رویدادهای بسیاری شرکت کردند که امیدوارم در آینده تعداد این حضورها و موفقیت هایشان بیشتر شود .  

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز