خبرگزاری کار ایران

با موفقیت‌های‌اخیر کاروان‌ورزشی ایران؛

رئیس شورای‌المپیک‌آسیا از ورزش ایران تمجید کرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۳۵

تردیدی ندارم چندین مسابقه از این رویداد مهم بزودی جهانی خواهد شد و به شخصه از نزدیک شاهد بودم که چقدر فاصله‌ها کم و رقابت‌ها حساس بود.

رییس شورای المپیک آسیا ضمن تمجید ازعملکرد کاروان ورزشی ایران در چهارمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی، روند ورزش کشورمان را رو به پیشرفت دانست.

به گزارش ایلنا، شیخ احمد الفهد الصباح درخصوص چهارمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی اظهار داشت: انصافا بازی‌های ساحلی این دوره، از کیفیت و کمیت بسیار بالایی برخوردار بود و شاهد بودیم که تعداد ورزشکاران و حضور کاروان‌هایی آماده و قدرتمند چقدر سطح مسابقات را بالا برده بود.

وی ادامه داد: تردیدی ندارم چندین مسابقه از این رویداد مهم بزودی جهانی خواهد شد و به شخصه از نزدیک شاهد بودم که چقدر فاصله‌ها کم و رقابت‌ها حساس بود.

رییس انجمن کمیته‌های ملی المپیک جهان(ANOC) درخصوص عملکرد کاروان ورزشی ایران اظهار داشت: ورزش ایران در باز‌ی‌های آسیایی اینچئون، المپیک نوجوانان و بویژه‌ساحلی پوکت نشان داد به ثبات و آرامش خوبی دست یافته و می‌رود که به پیشرفت‌ها و موفقیت‌های خوبی دست یابد. من به مسئولین کمیته ملی المپیک به خاطر ایجاد این فضا تبریک می‌گویم.

شیخ احمد در پایان گفت: بدون‌شک ایران با این روند می‌تواند در المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو عنوانی بهتر از لندن بدست آورده و جزو کشورهای موفق‌آسیا در این رویداد مهم و بزرگ باشد و شورای‌المپیک آسیا با اذعان به توانایی و پتانسیل ورزش‌ایران همانند همیشه حمایت‌های خود را از این کشور بعمل خواهد آورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز