خبرگزاری کار ایران

به قوانین وابا پایبندیم

عماری: برگزاری دیدار مهرام و پتروشیمی در غرب آسیا تصمیم وابا بود/ منتظر نامه رسمی هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۷۸۲۵۱

سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال اظهار کرد برگزاری دیدار بین مهرام و پتروشیمی بندرامام در غرب آسیا با نظر «وابا» است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، با انصراف تیم هایی از کشورهای اردن، لبنان، یمن، عراق و سوریه، طبق دستور کنفدراسیون بسکتبال غرب آسیا (وابا) قرار شد تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندرامام به مصاف هم بروند تا برنده این رویارویی به رقابت‌های باشگاه‌های آسیا راه پیدا کند.

طبق دستور "وابا" این تقابل به صورت 2 از 3 برگزار می‌شود و قرار است در هر 3 بازی مهرام میزبان باشد. مسئولان پتروشیمی بندرامام اما به این موضوع معترض‌اند و تلویحا اعلام کرده‌اند با این شرایط برابر مهرام حاضر نمی‌شوند.

مسعود عماری، سرپرست دبیری فدراسیون بسکتبال درباره این موضوع به خبرنگار ایلنا گفت:‌ از ‌آنجا که مهرام میزبان رقابت‌های غرب آسیا بود، پس از انصراف تیم‌های خارجی، "وابا" دستور داد رقابت‌ بین تیم‌های باقی‌مانده،‌ یعنی مهرام و پتروشیمی بندرامام باید در زمین مهرام برگزار شود.

وی با تاکید بر این‌که فدراسیون بسکتبال ایران نقشی در این تصمیم نداشته، افزود: البته این موضوع تلفنی به ما گفته شد و منتظر نامه رسمی کنفدراسیون غرب آسیا هستیم. من اطلاعی از چگونگی قوانین وابا ندارم اما این چیزی است که به ما گفته شده است و در صورت ابلاغ باید به آن پایبند باشیم.  

به گفته عماری قرار است دیدار بین تیم‌های مهرام و پتروشیمی بندرامام در روزهای بیستم، بیست و دوم و بیست‌چهارم در تالار بسکتبال آزادی برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز