خبرگزاری کار ایران

از سعید انتظار بیشتری داشتم

آلکنو: معروف بازیکنی معمولی است!/ پاسور 185 سانتی‌متری در دفاع کارایی ندارد

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۶۸۲

سرمربی تیم والیبال زنیت‌کازان معتقد است سعید معروف نتوانست در این تیم کارایی لازم را داشته باشد.

به گزارش ایلنا، ولادمیر ‌آلکنو سرمربی تیم زنیت که با این تیم به  قهرمانی سوپر لیگ روسیه و رتبه نخست لیگ قهرمانان اروپا رسید درباره حضور سعید معروف در این تیم اظهار کرد: باید بگویم معروف بازیکن بسیار مستعد و با کلاسی است. از نظر تکنیکی، کمتر بازیکنی را مثل او در جهان دیده‌ام و شاید بازیکنی با توانایی‌های او در جهان وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به قد نسبتاً کوتاه کاپیتان تیم ملی ایران اضافه کرد: والیبال مدرن دنیا می‌طلبد که با قدرت فیزیکی زیاد به حریف، فشار بیاوریم و تکنیک در درجه دوم اهمیت قرار دارد. وقتی پاسور تیمی 185 سانتیمتر قد داشته باشد، آن تیم در دفاع روی تور دچار مشکل می‌شود. علاوه بر این از معروف انتظار عملکرد بهتر ی داشتم. معروف در ایران یک سوپر استار است اما در روسیه یک بازیکن معمولی به حساب می‌آید.

وی درباره پاسور دوم این تیم توضیح داد:‌ ایگور کوزبار (پاسور دوم تیم زنیت در فصل گذشته) باید خیلی تلاش و تمرین کند تا از نظر فنی به سطح سعید معروف برسد اما در دفاع روی تور کارآیی بهتری داشت و پاس‌ها را به خوبی بین مهاجمان توزیع کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز