خبرگزاری کار ایران

برای هماهنگی باز هم زمان می‌خواهیم؛

میخاییلوف: کاپیتان ایران بازی سرعتی را ترجیح می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۹۹۳

درباره نوع بازی معروف باید بگویم کاپیتان تیم ملی ایران والیبال سرعتی را ترجیح می‌دهد و دوست دارد خارج از چارچوب‌های والیبال بازی‌ کند.

قطر پاسور تیم والیبال زنیت کازان روسیه با اشاره به این‌که معروف بازی سرعتی را ترجیح می‌دهد، اظهار کرد هماهنگی او با تیم کاری زمان‌بر است.

به گزارش ایلنا، ماکسیم میخایلوف، بازیکن ملی‌پوش تیم والیبال زنیت‌کازان پس از پایان دیدار این تیم برابر لکوموتیو نووسیبریسک اظهار کرد: دلیل برتری لوکوموتیو در گیم نخست، انگیزه بالای بازیکنان این تیم بود.

وی با اشاره به حضور معروف در زنیت گفت: معروف به عنوان بهترین پاسور لیگ جهانی ۲۰۱۴ انتخاب شد اما هماهنگی با او کاری زمان‌بر است. ما برای رسیدن به هماهنگی مطلوب، به تمریناتمان ادامه می‌دهیم.

قطرپاسر زنیت اضافه کرد: درباره نوع بازی معروف باید بگویم کاپیتان تیم ملی ایران والیبال سرعتی را ترجیح می‌دهد و دوست دارد خارج از چارچوب‌های والیبال بازی‌ کند.

وی با اشاره به ۲۳ پیروزی متوالی تیمش افزود: فکر نمی‌کنم بازیکنان ما به این موضوع اهمیت بدهدند، برای ما اعتماد به نفس ناشی از این نتایج اهمیت دارد.

تیم والیبال زنیت کازان در هفته بیست و دوم سوپر لیگ روسیه لکوموتیو نووسیبریسک در سالن والیبال سنتر سن‌پترزبورگ با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی رسید. دیدار بعدی زنیت کازان برابر تیم اوگراساموتلور برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز