خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی زنان جهان- روسیه

اکرم خدابنده به دور دوم رسید/ تکواندوکار ترکیه‌ای حریف بعدی کاپیتان ایران

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۳۲۸

کاپیتان تیم تکواندوی بانوان ایران به دلیل حاضر نشدن حریفش در نخستین مبارزه، راهی مرحله بعد رقابت‌های وزن 73+ کیلوگرم مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در بخش زنان شد.

به گزارش ایلنا، چهارمین روز از بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12) با برگزاری مرحله مقدماتی رقابتهای اوزان 53- و 73+ کیلوگرم زنان و 54- کیلوگرم مردان از صبح امروز در ورزشگاه «تراکتور» شهر چلیابیسنک آغاز شد.

اکرم خدابنده تکواندوکار وزن 73+ کیلوگرم کشورمان، در نخستین مبارزه‌اش در این رقابتها «دانسه جوزف» از جزایر ویرجین را پیش رو داشت که به دلیل حاضر نشدن این مبارز، خدابنده راهی دور بعد شد.

کاپیتان تیم ملی تکواندوی زنان کشورمان در ادامه باید با نافیا از ترکیه رقابت کند.

فرزان عاشورزاده و مسعود حجی زواره، تا کنون 2 نشان طلا را برای تیم تکوندوی مردان ایران کسب کرده‌اند.

رقابت‌های قهرمانی تکواندوی جهان از سه شنبه 22 اردیبهشت در 8 وزن جهانی با حضور ۸۷۵ تکواندوکار از 136 کشور به میزبانی روسیه آغاز شده است و دوشنبه 28  اردیبهشت به پایان می رسد.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان در همه اوزان و در بخش زنان در 5 وزن حضور پیدا کرده است.

به نفرات نخست این مسابقات 120 امتیاز، نفرات دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز