خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی جهان - روسیه

تعظیم میزبان روسی مقابل عاشورزاده در راند طلایی/ مبارزه فرزان با حریف بلژیکی برای طلا

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۱۲۲

تکواندوکار وزن 58-کیلوگرم کشورمان در یک مبارزه تماشایی نماینده کشور میزبان را مغلوب کرد و با شایستگی راهی فینال شد.

به گزارش ایلنا، در ادامه بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12)، فرزان عاشورزاده نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان در مرحله نیمه نهایی این رقابتها رو در روی "روسلان پاسیف" از روسیه (دارنده مدال برنز قهرمانی اروپا) قرار گرفت و در راند طلایی نماینده روسیه را از پیش رو برداشت و فینالیست شد.

نتیجه 3 راند مبارزه ایران و روسیه، 11-11 مساوی شد. فرزان در مرحله فینال و برای کسب مدال طلا باید با "سی محمد کتبی" از بلژیک (دارنده مدال برنز المپیک نوجوانان 2014) رقابت کند. این ورزشکار تاکنون با فرزان عاشورزاده و ابوالفضل یعقوبی مبارزه کرده که هر دو بار متحمل شکست شده است. در این وزن "شاو ژائو" از چین و "روسلان پاسیف" از روسیه مشترکا مدال برنز را به گردن آویختند.

تکواندوکار شایسته کشورمان روز گذشته و در مرحله مقدماتی این مسابقات پس از یکدور استراحت، در اولین گام به مصاف "الماز توکتومف" از قرقیزستان رفت و در پایان راند دوم با نتیجه 17-3 به برتری رسید، در دومین مبارزه خود با نتیجه 14 بر 6 "چستر پرالتا" از اکوادور را شکست داد، در ادامه، برابر "نوتهاوی کلامپانگ" از تایلند با نتیجه 11 بر یک پیروز از شیاپ چانگ خارج شد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف "کارلوس ناوارو" از مکزیک رفت و در پایان 9 بر 2 این بازیکن را شکست داد و با شایستگی راهی مرحله نیمه نهایی وزن دوم شد.

این دوره از مسابقات از روز گذشته (سه شنبه) در ورزشگاه "تراکتور" شهر چلیابینسک و در 8 وزن جهانی زنان و مردان با حضور ۸۷۵ تکواندوکار از 136 کشور به میزبانی روس‌ها در حال برگزاری است و به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان در تمامی اوزان و در بخش زنان در 5 وزن حضور پیدا کرده است.

به نفرات اول این مسابقات 120 امتیاز، نفرات دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی، در راستای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز