خبرگزاری کار ایران

مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان - روسیه؛

مدال برنز عاشورزاده زاده قطعی شد/ مصاف ایران- روسیه برای فینال

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۷۸۴

نخستین روز از رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان به پایان رسید و فرزان عاشورزاده با کسب 4 پیروزی متوالی، فردا برای راهیابی به مرحله فینال به مصاف نماینده کشور میزبان می‌رود.

به گزارش ایلنا، سرانجام ماراتن سخت، حساس، مهم و نفس‌گیر تکواندوکاران جهان آغاز شد و از صبح امروز (سه شنبه) بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12)، با پیگیری رقابت های مرحله مقدماتی دو وزن ۵۸- کیلوگرم مردان و ۴۶- کیلوگرم زنان بر روی 5 شیاپ چانگ در ورزشگاه "تراکتور" شهر چلیابیسنک آغاز شد.

فرزان عاشورزاده، اولین نماینده ایران که در این رقابتها در دور نخست با قرعه استراحت رو به رو بود، در اولین گام به مصاف "الماز توکتومف" از قرقیزستان رفت و در پایان راند دوم با رقابتی جذاب، دیدنی و یکطرفه با نتیجه 17-3 به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.

فرزان در دومین مبارزه خود با نتیجه 14 بر 6 "چستر پرالتا" از اکوادور را شکست داد و گام به دور بعد گذاشت.

تکواندوکار شایسته کشورمان در مرحله چهارم، "نوتهاوی کلامپانگ" از تایلند را پیش رو داشت که در نهایت توانست با نتیجه 11 بر یک پیروز از شیاپ چانگ خارج شود.

فرزان برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی به مصاف "کارلوس ناوارو" از مکزیک رفت و در پایان 9 بر 2 این بازیکن را شکست داد و با شایستگی راهی مرحله نیمه نهایی وزن دوم شد.

تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان که با 4 پیروزی متوالی خود را به جمع 4 تکواندوکار برتر رساند، مبارزات مرحله نیمه نهایی و فینال خود را فردا (چهارشنبه) از ساعت 20 به وقت محلی پیگیری خواهد کرد.

فرزان برای راهیابی به فینال این رقابت ها "روسلان پاسیف" از روسیه را پیش رو دارد.

در آن سوی جدول نیز چین و بلژیک به مصاف هم می‌روند.

یادآوری می شود به غیر از رقابت های نیمه نهایی و نهایی وزن 58- کیلوگرم، مبارزات مرحله مقدماتی وزن 74- کیلوگرم نیز صبح فردا، برگزار می‌شود که از ایران "مسعود حجی‌زواره" بر روی شیاپ چانگ می‌رود.

این دوره از مسابقات به مدت 7 روز و در 8 وزن جهانی با حضور ۸۷۵ تکواندوکار از 136 کشور به میزبانی روس‌ها برگزار می شود که تیم ملی کشورمان در بخش مردان در تمامی اوزان و در بخش زنان در 5 وزن حضور پیدا کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز