خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی جهان - روسیه؛

دومین پیروزی نصرآزادانی برابر نماینده مکزیک/مصاف کاپیتان با حریف کره ای در مرحله سوم

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۲۲۱

علیرضا نصرآزادانی در دومین مبارزه خود در وزن 68- کیلوگرم مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان برابر نماینده مکزیک به برتری دست یافت و راهی مرحله بعد شد.

به گزارش ایلنا، سومین روز از بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12) با برگزاری مرحله مقدماتی رقابت های اوزان 67- کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردان از صبح امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه "تراکتور" شهر چلیابیسنک آغاز شده است.

علیرضا نصرآزادانی نماینده وزن 68- کیلوگرم، در نخستین گام به مصاف "چارلی کروم ول" بلندقامت غنایی رفت و با نتیجه 20 بر 7 پیش از پایان راند سوم برنده از شیاپ چانگ خارج شد و به مرحله بعد راه یافت.

کاپیتان تیم ملی تکواندوی کشورمان در دومین مبارزه خود رو در روی "رومان تورس واسکوییز" از مکزیک قرار گرفت و با یک مبارزه هوشمندانه توانست 13 بر 10 به برتری دست پیدا کند و راهی دور سوم شود. این تکواندوکار مکزیکی هم اکنون نفر سوم رنکینگ جهان است.

نصرآزادانی در مرحله بعد باید با "دونگ یان شین" از کره جنوبی رقابت کند. نماینده کره جنوبی، مدال نقره نوجوانان جهان را در اختیار دارد.

تا به امروز هر دو نماینده کره ای ها در دو وزن 58- و 74- کیلوگرم مردان از دور رقابت ها حذف شدند.

همچنین عصر امروز (پنجشنبه) از ساعت ١٩ به وقت محلى مرحله نیمه نهایی و نهایی وزن 74- کیلوگرم برگزار می‌شود که مسعود حجی زواره برای راهیابی به فینال رقابت های وزن پنجم باید با نماینده کشور میزبان "البرت گائون" (نایب قهرمان دوره قبل مسابقات جهانی) مبارزه کند.

شب گذشته نیز فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم نشان زرین طلا را به گردن آویخت.

این دوره از مسابقات ار روز سه شنبه (22 اردیبهشت ماه) در 8 وزن جهانی با حضور ۸۷۵ تکواندوکار از 136 کشور به میزبانی روس‌ها آغاز و دوشنبه (28 اردیبهشت ماه) به پایان می رسد.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان در تمامی اوزان و در بخش زنان در 5 وزن حضور پیدا کرده است.

به نفرات اول این مسابقات 120 امتیاز، نفرات دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی، در راستای کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز