خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی جهان – روسیه؛

تداوم پیروزی‌های پرامتیاز حجی زواره/ شکست نماینده کروات

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۰۲۳

دومین روز از رقابت های تکواندوی قهرمانی جهان با تداوم پیروزی های پرامتیاز مسعود حجی زواره پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12) به روز دوم رسید و مرحله مقدماتی رقابت های اوزان 49- کیلوگرم زنان و 74- کیلوگرم مردانِ، در ورزشگاه "تراکتور" شهر چلیابیسنک پیگیری شد.

مسعود حجی زواره، تکواندوکار شایسته کشورمان در وزن 74- کیلوگرم در اولین مبارزه خود در این رقابت ها به مصاف "چنوف زاکاریا" از الجزایر رفت و در یک مبارزه یک طرفه و در پایان راند دوم با نتیجه 13 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.

تکواندوکار شایسته کشورمان در ادامه با "تونی کانت" از کرواسی مبارزه کرد که با نتیجه 16 بر 7 برنده از شیاپ‌ چانگ خارج شد و با اقتدار به دور سوم راه یافت.

"رائول مارتینز گارسیا"حریف بعدی حجی زواره در این رقابت ها خواهد بود. نماینده اسپانیا تاکنون یکبار در مسابقات آزاد آلمان با مسعود رقابت کرده که با نتیجه 6 بر 5 به برتری دست یافته است.

لازم به ذکر است امشب همچنین مرحله نیمه نهایی و نهایی وزن 58- کیلوگرم برگزار می‌شود که فرزان عاشورزاده برای راهیابی به فینال رقابت های وزن دوم باید با نماینده کشور میزبان "روسلان پاسیف" (دارنده مدال برنز رقابت های قهرمانی اروپا) مبارزه کند.

این دوره از مسابقات به مدت 7 روز و در 8 وزن جهانی با حضور ۸۷۵ تکواندوکار از 136 کشور به میزبانی روس‌ها برگزار می شود که تیم ملی کشورمان در بخش مردان در تمامی اوزان و در بخش زنان در 5 وزن حضور پیدا کرده است.

به نفرات اول این مسابقات 120 امتیاز، نفرات دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز