خبرگزاری کار ایران

تکواندوی قهرمانی جهان - روسیه؛

روحانی از دور رقابت ها کنار رفت/رقابت حجی زواره با حریف روسی برای فینال

asdasd
کد خبر : ۲۷۷۱۴۹

فاطمه روحانی با قبول شکست برابر قهرمان نوجوانان جهان از دور رقابت های جهانی کنار رفت.

به گزارش ایلنا، مرحله مقدماتی رقابت های اوزان 67- کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردانِ در سومین روز از بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12)، از صبح امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه "تراکتور" شهر چلیابیسنک آغاز شده است و فاطمه روحانی با قبول شکست برابر تکواندو کرواسی (3 بر یک) از دور رقابت ها کنار رفت.

"مائتا جیلیک" از کرواسی در کارنامه ورزشی‌اش مدال طلای مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان را در اختیار داشت.

علیرضا نصرآزادانی دیگر نماینده ایران در وزن 68- کیلوگرم تا دقایقی دیگر رقابت های مرحله مقدماتی خود را آغاز خواهد کرد.

همچنین عصر امروز (پنجشنبه) از ساعت ١٩ به وقت محلى مرحله نیمه نهایی و نهایی وزن 74- کیلوگرم برگزار می‌شود که مسعود حجی زواره برای راهیابی به فینال رقابت های وزن پنجم باید با نماینده کشور میزبان "البرت گائون" (نایب قهرمان دوره قبل مسابقات جهانی) مبارزه کند.

این دوره از مسابقات ار روز سه شنبه (22 اردیبهشت ماه) در 8 وزن جهانی با حضور ۸۷۵ تکواندوکار از 136 کشور به میزبانی روس‌ها آغاز و دوشنبه (28 اردیبهشت ماه) به پایان می رسد.

تیم ملی کشورمان در بخش مردان در تمامی اوزان و در بخش زنان در 5 وزن حضور پیدا کرده است.

به نفرات اول این مسابقات 120 امتیاز، نفرات دوم 72 امتیاز و نفرات سوم 43.20 امتیاز در راه کسب سهمیه المپیک ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز