خبرگزاری کار ایران

حاشیه دیدار پالایش نفت – شهرداری گرگان

بنی کچوئی اردوی شهرداری را بدون هماهنگی ترک کرد!

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۲۶۳

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان بدون هماهنگی با کادر فنی و سرپرست، اردوی گرگانی‌ها را پیش از بازی حساس این تیم برابر پالایش نفت آبادان ترک کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غیبت ناگهانی مهدی بنی‌کچوئی در ترکیب تیم شهرداری گرگان برابر نفت آبادان، علامت سوال پررنگی بود که هواداران شهرداری گرگان، در بازی امروز این تیم با آن روبرو شدند.

به گفته مسئولان تیم شهرداری گرگان، کچوئی مشکلی برای همراهی شهرداری‌چی‌ها نداشت. حتی گفته می‌شود این بازیکن 70 درصد مبلغ قرارداد‌اش را هم از باشگاه دریافت کرده اما غیبت ناگهانی وی در بازی حساس این تیم در آبادان، مسئولان شهرداری را سخت نگران کرده است.

اسدالله کبیر سرمربی شهرداری گرگان درباره این اتفاق به خبرنگار ایلنا گفت: نمی‌دانم چه اتفاقی برای مهدی افتاده است. کاش دست‌کم به من یا سرپرست تیم اطلاع می‌داد تا اگر مشکلی دارد به او کمک کنیم اما کچوئی بدون هماهنگی اردوی ما را ترک کرد و از وی بی‌خبریم!

تیم شهرداری گرگان امروز در هفته هفدهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال، دیدار حساسی را برای صعود به پلی‌‌آف لیگ حرفه‌ای بسکتبال برابر پالایش نفت در آبادان برگزار کرد و در غیاب مهدی بنی‌کچوئی با حساب 108 بر 88 مغلوب میزبان خود شد تا با یک پله سقوط در رتبه پنچم جدول بایستد و برای حضور درنیمه‌نهایی لیگ حرفه‌ای، چشم به اتفاقات هفته‌ پایانی لیگ‌حرفه‌ای بدوزد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز