خبرگزاری کار ایران

پولی برای خرید کامرانی نداشتیم؛

کبیر: 5 هزار تماشاگر مارا محروم می‌کنند و در تهران دنبال تماشاچی می‌گردند/ مربی بسکتبال باید مثل کی‌روش و ولاسکو باشد

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۷۱۵

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان پیش از مصاف حساس تیم‌اش برابر دانشگاه آزاد از محرومیت تماشاگران گرگانی انتقاد کرد.

اسدالله کبیر به خبرنگار ایلنا گفت: متاسفانه تا کنون تلاش‌های ما برای کاهش محرومیت تماشاگران گرگانی نتیجه‌ای نداشته است و فردا هم قرار است در سالن خالی شهدای گرگان به مصاف دانشگاه برویم. نمی‌دانم این چه کاری است که با بسکتبال گرگان می‌کنند؟ با شهری که پایتخت بسکتبال ایران است و هزاران گرگانی برای تماشای بازی تیم‌شان به سالن می‌آیند.

وی ادامه داد: 5 هزار تماشاگر ما را از تماشای بازی تیم‌شان محروم می‌کنند و در تهران و شهرهای دیگر دنبال تماشاچی می‌گردند! این منصفانه نیست. ما همچنان به رایزنی‌‌هایمان ادامه می‌دهیم تا دست‌کم تماشاگران‌ گرگانی از دیدن بازی بعدی تیم‌شان محروم نباشند.

وی درپاسخ به این پرسش که چرا مهدی‌ کامرانی که گفته می‌شد در شرف پیوستن به شهرداری گرگان است به این تیم نیامد؟ توضیح داد: با کامرانی برای حضور در شهرداری مذاکرده نکردیم چون پولی برای خرید او نداشتیم. ما با همین بضاعت تا پایان لیگ حرفه‌ای کارمان را دنبال می‌کنیم.

کبیر درباره این‌که گفته می‌شود قرار است یک مربی سرشناس خارجی هدایت تیم ملی را برعهده بگیرد،‌ اظهار کرد: به نظرم اگر قرار است برای مربی خارجی هزینه کنیم، بهتر است مربیان بزرگ و نام‌آشنایی به ایران بیایند، مانند اتفاقی که برای فوتبال و والیبال افتاد. مربی خارجی بسکتبال هم باید مثل ولاسکو و کی‌روش باشد اما اگر قرار است سراغ گزینه‌های متوسط و نه چندان مطرح برویم، مربیان خوب ایرانی بهتر از خارجی‌ها جواب می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز