خبرگزاری کار ایران

غرامت بگیرد قرارداد ترکمنچای بوده؛

انتقادهای تازه قلعه‌نویی از قرارداد کی‌روش

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۳۳۰

سرمربی استقلال بار دیگر قرارداد منعقد شده بین فدراسیون فوتبال ایران و کارلوس کی‌روش را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی که با رادیو جوان گفت‌وگو می‌کرد بار دیگر با انتقاد از قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران گفت: فدراسیون‌فوتبال باید هزینه‌ای که برای کی‌روش، اردوها و برنامه‌ریزی‌های تیم ملی شده را اعلام کند. اگر دلیل رفتن کی‌روش الکی است که هیچ، اگر غیر از این است که نباید با آبروی مردم بازی کنند.

وی در ادامه با اشاره به حمایتش از کی‌روش پس از شکست مقابل لبنان در مقدماتی جا‌م‌جهانی2014 متذکر شد: با اینکه تیم ملی انگلیس در جام‌جهانی 4 گل خورد ولی برنامه سرمربی این تیم را دیدند و با وی ادامه دادند با برنامه پیش می‌رود ولی در فوتبال ما با نتایج کارنامه مربی را می‌سنجند. ما باید ببینیم کی‌روش چه برنامه‌ای داشته و چه هزینه‌هایی کرده است. همانطور که برای من و علی دایی شفاف‌سازی کردند.

قلعه‌نویی درباره بحث فسخ قرارداد کی‌روش و احتمال غرامت یک میلیون یورو فدراسیون فوتبال پس از فسخ قرارداد نیز خاطرنشان کرد: اگر اینگونه باشد که این قرارداد ترکمانچای است. باید قرارداد کی‌روش را به مردم نشان دهند تا مشخص شود چه جزئیاتی داشته؟!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز