خبرگزاری کار ایران

فروزان نباید آن گل را می‌خورد؛

قلعه‌نویی: 90 دقیقه ناسزا شنیدیم/ برد با این روش پشیزی نمی‌ارزد!

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۲۲۵

سرمربی استقلال پس از شکست تیم‌اش برابر فولاد خوزستان از فحاشی تماشاگران حریف به شدت انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر اظهار کرد: نمی‌خواهم درباره مسائل فنی صحبت کنم. تیم فولاد از راه خاصی برنده این دیدار شد. متأسفانه هواداران این تیم از دقیقه یک تا دقیقه 90 به ما ناسزا گفتند و توهین کردند.

وی ادامه داد: در هیچ شهری اینقدر ناسزا نشنیده بودیم. هواداران مدام روی صورت ما به خصوص محسن فروزان لیزر می‌انداختند. بردن با این روش پشیزی ارزش ندارد.

سرمربی استقلال با اشاره به بازی استقلا و فولاد توضیح داد: مالکیت توپ بیشتر در اختیار ما بود اما محسن فروزان نباید آنگونه گل می‌خورد، چرا که شوت معمولی به سمت دروازه او آمد. در گل اول هم شریفات با قد کوتاهش موفق به گلزنی شد.

قلعه‌نویی درپاسخ به این پرسش که چرا همیشه از شرایط ورزشگاه غدیر انتقاد می‌کند، گفت: من یک سال در اهواز بودم و هرگز چنین جوی را ندیدم. اینکه مدام به ما ناسزا می‌گفتند و روی چشم‌ما لیزر می‌انداختند، درست نبود. بروید و ببینید در ورزشگاه نیوکمپ هم تماشاگران توهین می‌کنند؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز