خبرگزاری کار ایران

تولید فولاد خام ۸ درصد افزایش یافت

کد خبر : ۲۶۲۷۱۳

تولید فولاد خام شرکت های فولاد ساز کشور از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ۹۳، ۱۵ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۵۹ تن بود.

به گزارش ایلنا، تولید فولاد خام شرکت های فولاد ساز کشور از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ۹۳، ۱۵ میلیون و ۴۲۱ هزار و ۵۹ تن بود. در این مدت، ۸ شرکت بزرگ کشور شامل «فولاد مبارکه» ۴ میلیون و ۹۶۹ هزار و ۹۳۷ تن، «فولاد خوزستان» ۳ میلیون و ۱۶۸ هزار و ۹۶۴ تن، «ذوب آهن اصفهان» ۲ میلیون و ۵۲۸ هزار و ۸۴۹ تن، «فولاد هرمزگان» یک میلیون و ۷۰ هزار و ۱۰۱ تن، «سبا» ۷۱۶ هزار و ۵۹۴ تن، «فولاد خراسان» ۶۵۶ هزار و ۸۴۰ تن، «فولاد آلیاژی» ۳۶۳ هزار و ۸۶۶ تن و «گروه ملی صنعتی فولاد ایران» ۱۵۸ هزار و ۳۵۸ تن تولید کردند.

افزون بر این، تولید فولاد خام در ماه بهمن به یک میلیون و ۴۱۳ هزار و ۲۵۹ تن رسید. این در حالی است که میزان فولاد خام تولید شده در مدت مشابه سال گذشته، یک میلیون و ۲۶۳ هزار و ۳۷۳ تن بود.

همچنین در ۱۱ ماهه ۹۳، ۱۵ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۲۹۱ تن انواع محصولات فولادی از سوی شرکت های فولاد ساز تولید شد که در مقایسه با تولید مدت مشابه سال گذشته (۱۵ میلیون و ۱۴۸ هزار و ۵۵۸ تن)، حاکی از رشد ۴ درصدی است.

در این میان، بزرگترین تولیدکنندگان محصولات فولادی کشور شامل شرکت «فولاد مبارکه» ۴ میلیون و ۹۱۶ هزار و ۳۲۹ تن ورق گرم، «ذوب آهن اصفهان» ۲ میلیون و ۳۷۶ هزار و ۶۳۹ تن (شمش کالایی، تیرآهن، میلگرد، کلاف و غیره)، «فولاد اکسین» ۷۳۱ هزار و ۷۹۸ تن ورق عریض، «سبا» ۷۰۵ هزار و ۲۲۵ تن ورق گرم، «گروه ملی صنعتی فولاد ایران» ۶۳۸ هزار و ۶۸۴ تن (تیرآهن، میلگرد و لوله)، «فولاد خراسان» ۵۷۴ هزار و ۳۳۸ تن میلگرد، «نورد و لوله اهواز» ۳۳۲ هزار و ۲۱۵ تن ورق گرم، «فولاد آلیاژی ایران» ۳۰۴ هزار و ۹۷۷ تن، «شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری» ۱۷۵ هزار و ۸۵۴ تن ورق گالوانیزه و نیز «فولاد آذربایجان» ۱۴۵ هزار و ۳۲ تن میلگرد تولید کرد. 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز