خبرگزاری کار ایران

هوادرانمان کار دارند؛

قلعه‌نویی: بیرانوند نبود با اختلاف 2 گل می‌بردیم/ همچنان به آینده امیدوارم

سرمربی استقلال با ابراز امیدواری به آینده این تیم در لیگ برتر، تاکید کرد اختلاف آبی‌ها با صدر جدول قابل جبران است.

به گزارش ایلنا، امیرقلعه نویی پس از شکست برابر نفت در کنفرانس خبری گفت: پیشاپیش سال جدید را تبریک می گویم. بازی خوبی بود و هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند.همانطور که تمرین کرده بودیم گل خوردیم و بازی را باختیم.

وی با اشاره به درخشش بیرانوند در این دیدار افزود: به نفتی ها و منصوریان و بیرانوند تبریک می گویم. اگر بیرانوند نبود، با اختلاف یکی-دو گل می بردیم. البته آنها هم موقعیت داشتند ولی ما بعد از گل تغییر سیستم داشتیم. دروازه بان نفت عالی بود. بازی سرعتی خوبی را دیدیم و متاسفانه دستمان هم در این دیدار خالی بود. دو بازیکن اصلی و دو بازیکن تیم امیدمان را نداشتیم اما به نفتی ها تبریک می گویم.

سرمربی استقلال درباره جی پی اس پیراهن بازیکنان نفت اظهار کرد:فکر نمی کنم این موضوع اتفاق مهمی باشد. تشخیص داور بود که پادوانی از این وسیله استفاده نکند.البته بعید می دانم در بازی های رسمی از این وسیله استفاده شود.

قلعه‌نویی اضافه کرد: من همچنان به آینده امیدوارم.ما فقط 4 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم.امیدوارم خودمان را بازسازی کنیم و در سال آینده جبران این 4 امتیاز را بکنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که منصوریان گفته است فضای ارتباطی اش با او در این دیدار دوستانه بوده است، گفت: فوتبال همین است. بردن لذت خاص خودش را دارد. متاسفانه عده ای دوست دارند فضا را عوض کنند. منصوریان شاگرد من بوده و خود من به استقلال آوردمش و به او گفتم به سمت مربی گری برود. متاسفانه فضاسازی همیشه بوده است و به همین دلیل به منصوریان و نفتی ها این برد را تبریک می گویم.

سرمربی استقلال درباره اینکه گفته می‌شد استقلالی ها خواهان قضاوت زرگر در این دیدار بوده اند، توضیح داد: این خیلی مسئله غیراخلاقی ای بود که عده ای آن را مطرح کردند. ما نه نامه ای زدیم و نه کسی مصاحبه کرده است. نمی دانم این شایعه از کجا آمد اما بهتر بود اصفهانیان با آن برخورد کند و آقای محمدزاده هم نباید به راحتی از آن بگذرد و با آبروی 70 ساله استقلال بازی شود. باید بررسی شود این شایعه از کجا آمده است. من به زرگر تبریک می گویم اما فکر می کنم که قبل از پنالتی به سود نفت، یک خطا روی حنیف رخ داد. در مجموع او خیلی خوب بود. با این حال باز هم می گویم که هدف وسیله را توجیه نمی کند.

وی در پایان و در پاسخ به این سوال که چرا هواداران تیمش در این دیدار حضور زیادی نداشتند، با خنده بیان کرد: دیگر چه کار کنیم؟ شب عید است و شاید کار دارند! به هر حال مشکلات مالی هست و قیمت بلیت ها بالاست. انشاءالله بازی های بعدی می آیند.

کد خبر : ۲۵۹۹۶۵