خبرگزاری کار ایران

نقش ویژه سپاهان و تراکتور در تعیین قهرمان!

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۹۳۴

نتیجه دو بازی استقلال- تراکتور و سپاهان- پرسپولیس، تاثیر زیادی بر سرنوشت قهرمان لیگ برتر خواهد گذاشت.

به گزارش ایلنا، در چار چوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، پرسپولیس در آزادی میزبان سپاهان خواهد بود و استقلال در یادگار امام با تراکتور مصاف می‌دهد.

پرسپولیس در جام حذفی حذف شد و فرصت قهرمانی در این جام و کسب سه گانه را از دست داد، از این رو نمی‌خواهد جام طلایی لیگ برتر را نیز از دست بدهد و مقابل سپاهان برای برد پا به میدان می‌گذارد و با کسب سه امتیاز خانگی این مسابقه، منتظر لغزش استقلال خواهد ماند.

استقلال نیز می‌داند چه حریف سرسختی را در مسیر قهرمانی دارد و اگر مقابل تراکتور امتیاز از دست بدهد، جبران آن سخت خواهد بود.

سپاهان در فصل های اخیر مقابل پرسپولیس در آزادی آمار خوبی داشته و در این بازی نیز به دنبال تکرار آن‌هاست. تراکتور در یادگار امام از حضور تماشاگرانش بهره می‌برد و حمید مطهری پس از یک برد انتقامی از ذوب آهن، می‌خواهد از استقلال امتیاز گرفته و عصای دست پرسپولیس باشد.

سپاهان و تراکتور که به واسطه عملکرد ضعیف مقطعی خود در این فصل جایی در کورس قهرمانی هفته های پایانی ندارند، اما می‌توانند در رویارویی مستقیم با دو مدعی اصلی قهرمانی، تاثیر زیادی بر سرنوشت پایان لیگ بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز