خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۰۲۲

پرسپولیس و شمس آذر دو نماینده در تیم منتخب هفته بیست و دوم داشتند.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام 8 دیدار در 3 روز به پایان رسید. شمس آذر و صنعت نفت برد‌های خوبی مقابل دو تیم اصفهانی لیگ برتر داشتند و پرسپولیس هم برتری ارزشمندی برابر گل گهر در سیرجان کسب کرد و به یک قدمی استقلال رسید. تساوی پر گل استقلال و مس رفسنجان در آزادی هم یکی دیگر از نتایج مهم این هفته بود. به این بهانه تیمی منتخب از برترین نفرات این هفته از مسابقات تشکیل دادیم.

از شمس آذر علیرضا جعفرپور درون دروازه و حسین گودرزی در خط دفاعی عملکرد خوبی داشتند و کنعانی زادگان در کنار اورونوف که گل زیبایی به ثمر رساند هم نمایندگان پرسپولیس هستند و این دو تیم دو نماینده در تیم منتخب دارند. صنعت نفت هم عرفان قهرمانی را در این تیم دارد. ریکاردو آلوز در ترکیب تراکتور عملکرد خوبی داشت و دو هافبک سابق سرخابی‌ها یعنی نریمان جهان از پیکان و شجاعیان از هوادار هم دیگر خوب های این هفته از مسابقات بودند.

در خط حمله هم گوستاوو بلانکو به خاطر دو بار گلزنی و سجاد شهباززاده به واسطه یک گل و یک پاس گل مقابل استقلال برترین مهاجمان هفته بودند و محمدرضا سلیمانی از ملوان هم که موفق به گلزنی مقابل نساجی شد دیگر مهاجم برتر این هفته مسابقات بود.

تیم منتخب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

دروازه‌بان: علیرضا جعفرپور (شمس آذر)

مدافعان: محمدحسین کنعانی‌زادگان (پرسپولیس)، حسین گودرزی (شمس آذر) و عرفان قهرمانی (صنعت نفت)

هافبک‌ها: اوستون ارونوف (پرسپولیس)، سامان نریمان جهان (پیکان)، داریوش شجاعیان (هوادار) و ریکاردو آلوز (تراکتور)

مهاجمان: گوستاوو بلانکو (استقلال)، سجاد شهباززاده (مس رفسنجان) و محمدرضا سلیمانی (ملوان بندر انزلی).

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز