خبرگزاری کار ایران

نویدکیا: کیفیت بازیکنان را قبول دارم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۶۱۷

سرمربی مس رفسنجان گفت: ما نیاز داریم با اعتماد به نفس بیش‌تر از عقب بازی‌سازی کنیم و در پرس‌ها نباید راحت توپ‌ها را به هوا ببریم؛ البته مقداری هم جهت وزش باد بر بازی تأثیر داشت و جذابیت بازی را کاهش داده بود.

به گزارش ایلنا، محرم نویدکیا عصر چهارشنبه(۹ اسفند) در نشست خبری پس از بازی شمس آذر و مس رفسنجان که با تساوی بدون گل در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین پایان یافت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به عنوان سرمربی باید در این جلسه درخصوص موضوعات فنی صحبت کنم ولی بحث فنی ندارم و واقعیت این است که این نوع فوتبال خیلی مورد علاقه من نیست.

او ادامه داد: درست است که یک امتیاز کسب کردیم ولی اگر سه امتیاز بازی هم از آن ما می‌شد باز هم این فوتبالی نبود که من از آن لذت ببرم، فوتبالی که توپ از این سوی زمین تا آن سوی زمین فقط در هوا می‌چرخد و فوتبالی که موقعیت‌هایش فقط در ضربات ایستگاهی باشد به نظر من کیفیت خوبی ندارد، فوتبالی که در آن بازیکن حین بازی موقعیت نداشته باشد یک نوع فوتبال معمولی است.

سرمربی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: ما نیاز داریم با اعتماد به نفس بیشتر از عقب بازی‌سازی کنیم و در پرس‌ها نباید راحت توپ‌ها را به هوا ببریم؛ البته مقداری هم جهت وزش باد بر بازی تأثیر داشت و جذابیت بازی را کاهش داده بود.

وی بیان کرد: ما بازیکنان خوبی را از دست دادیم و این موضوع طبیعی است ضمن این که در نیم فصل گرفتن بازیکن خیلی کار راحتی نیست سراغ هر بازیکنی که رفتیم قیمت‌های نجومی گفته شد که از عهده تیم خارج بود، در هر حال بازیکنان کنونی مس بازیکنان خوبی هستند و من مشکلی از این بابت ندارم.

نویدکیا در پایان اظهار کرد: کیفیت بازیکنان را قبول دارم درست است که بازی امروز باب میلم نبود اما در کل خیلی حساسیت روی موضوع از دست دادن بازیکنانی که از تیم رفته‌اند ندارم و تلاش می‌کنیم لیگ را خیلی با کیفیت تمام کنیم و برای سال آینده برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز