خبرگزاری کار ایران

قلعه‌نویی: اگر در باد بازی با ژاپن باشیم، 2 بازی بعدی را از دست می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۵۰۸۵

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان نکته مهمی را به بازیکنان این تیم گوشزد کرد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی پس از برد تیم ایران و صعود به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها، نکته مهمی را به بازیکنان یادآور شد. 

سرمربی تیم ملی فوتبال دقایقی پس از پیروزی تیم ملی برابر ژاپن، ضمن قدردانی از بازیکنان تیم ملی خطاب به آن‌ها گفت: از شما به عنوان یک برادر یک خواهش بزرگ دارم.  امروز این برد را تمام کنید. برادرانه گوش کنید. یک بازی است که باید 10 سال کیف کنید. این بازی بود ولی باید امتداد داشته باشد. خدای ناکرده اگر در باد این بازی باشیم، 2 بازی بعد را از دست می‌دهیم.

وی افزود: بازی با ژاپن را فراموش کنید، اکنون نوبت فینال بعدی است. فقط تا امروز فرصت شادی دارید و باید فکر خود را بر روی بازی نیمه نهایی متمرکز کنید.

با این فرمان سرمربی تیم ملی، ظهر امروز تمرین تیم ملی برگزار شد. بازیکنان تیم ملی همچون تمرینات گذشته پس از بازی‌های قبلی تیم ملی به 2 گروه تقسیم شدند. بازیکنان حاضر در بازی دیروز به تمرین ریکاوری پرداختند و سایر بازیکنان با حضور در زمین چمن کمپ تمرینی الریان برای دیدار برابر قطر به تمرین پرداختند.

 

حجم ویدیو: ۱۴.۲۵M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز