خبرگزاری کار ایران

مقابل عراق مشکلی نخواهیم داشت؛

مدیرروستا: نمایش تیم ملی در شأن نام ایران نیست / تیم ملی تا فینال هم می‌تواند پیش برود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۶۱۷

از ابتدا هم مشخص بود از این گروه صعود می‌کنیم، اما فوتبالی که مقابل امارات بازی کردیم ضعیف بود. به نظرم تیم ملی در مراحل بعدی جام از لحاظ بدنی تحلیل می‌رود چون بچه‌ها با تمام وجود در زمین بازی می‌کنند.

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی در جام ملت‌های آسیا فوتبالی در خور شأن نام ایران بازی نمی‌کند.

علی‌اصغر مدیرروستا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در ۳ بازی تیم ملی در مرحله‌گروهی جام ملت‌های آسیا به لحاظ نتیجه خوب بودیم و نمی‌شود صحبتی در مورد نتایج تیم ملی کرد، چون ۳ پیروزی به دست آوردیم، اما به لحاظ فوتبالی، ما فوتبالی که در خور شأن نام فوتبال ایران باشد ارائه نکردیم و صرفا دنبال نتیجه بودیم.

وی افزود: در این مقطع زمانی طبیعی است کی‌روش دنبال نتیجه نباشد و به همین دلیل دنبال دفاع مطلق و ضربات ایستگاهی و استفاده از ضد حمله است. از ابتدا هم مشخص بود از این گروه صعود می‌کنیم، اما فوتبالی که مقابل امارات بازی کردیم ضعیف بود. به نظرم تیم ملی در مراحل بعدی جام ملت‌های آسیا از لحاظ بدنی تحلیل می‌رود، چون بچه‌ها با تمام وجود در زمین بازی می‌کنند و به مشکل خواهند خورد.

مدیرروستا در مورد بازی بعدی تیم ملی مقابل عراق اظهار داشت: فوتبال عراق تقریباً شبیه فوتبال ما است، چون دنبال فوتبال فیزیکی و استفاده از تکنیک فردی هستند، به همین دلیل عراق یا خیلی خوب است یا خراب و مقابل آنها مشکل آنچنانی نداریم. ما بعد از عراق باید مقابل برنده کره‌جنوبی و ازبکستان بازی کنیم که به احتمال زیاد کره‌جنوبی است و چون کره فوتبال بازی می‌کند با همین شیوه می‌توانیم به نتیجه برسیم.

مهاجم سابق تیم ملی گفت: وقتی نمایش ضعیف تیم ملی را می‌بینم، یاد سال‌های قبل که خودمان بازی می‌کردیم می‌افتم. می‌دانم بچه‌های تیم ملی چه حسی دارند. آن سال‌ها ما فوتبال بازی می‌کردیم و هجومی ظاهر می‌شدیم، اما الان تیم ملی فقط دفاع‌مطلق را در دستور کار قرار داده و این هم یک شیوه است. ما از سال‌های قبل از کی‌روش توقع داشتیم سطح فوتبال ما را بالا ببرد، اما در حال حاضر امکان چنین کاری وجود ندارد.

مدیرروستا در پایان گفت: شانس قهرمانی بین ۴ تیم کره‌جنوبی، استرالیا، ژاپن و ایران است و اگر بچه‌های ما تحلیل نروند و با همین قدرت دفاع کنیم می‌توانیم به فینال رقابت‌ها برسیم و حتی قهرمان شویم، اما اگر جلوی این تیم‌ها بخواهیم فوتبال بازی کنیم. نمی‌توانیم دوام بیاوریم، چون برنامه خاصی نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز