خبرگزاری کار ایران

لباس تیم ملی ارزش پیدا کرده؛

شرفی: ممکن است مقابل عراق به مشکل بخوریم / قبلا بازیکن خوب داشتیم، ‌ الان تیم خوبی داریم

کد خبر : ۲۴۴۱۴۳

با وجود اینکه تغییر و تحول زیادی در ترکیب تیم ملی داشتیم اما انضباط تیم در بازی بازیکنان حکمفرما بود. ما سابقاً بازیکنان خوب داشتیم اما الان تیم خوبی داریم و این انضباط را کی‌روش در تیم ملی ایجاد کرده است.

مربی سابق تیم ملی فوتبال گفت: به نظر من تیم ملی مقابل امارات بازی خوبی را ارائه کرد و توانست ۳ امتیاز شیرینی را به دست بیاورد.

اصغر شرفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص پیروزی یک بر صفر تیم ملی مقابل امارات بیان داشت: با وجود اینکه تغییر و تحول زیادی در ترکیب تیم ملی داشتیم، اما انضباط تیم در بازی بازیکنان حکمفرما بود. ما سابقاً بازیکنان خوب داشتیم، اما الان تیم خوبی داریم و این انضباط را کی‌روش در تیم ملی ایجاد کرده است. شما اگر به سیستم بازی تیم‌ملی هم توجه کرده باشید می‌بینید تیم ملی در فاز حمله ۳-۳ - ۴ بازی می‌کند یا در مواقعی که تیم حریف درصدد حمله به دروازه ما است شیوه بازی‌ما بلافاصله تغییر می‌کند.

وی افزود: امارات هم تیم خوبی بود، البته در دفاع برعکس خط هافبک و حمله ضعیف بودند. در این بین با توجه به ۴ تغییر در ترکیب تیم ملی نسبت به بازی قبل شاید هماهنگی لازم را نداشتیم، اما با تعویض‌هایی که کی‌روش داشت شیوه بازی تیم ملی هماهنگ شد.

مربی سابق تیم ملی در خصوص تقابل تیم ملی با عراق در مرحله حذفی تاکید کرد: ما در رویارویی با تیم‌هایی که فیزیکی بازی می‌کنند مشکل خواهیم داشت، به همین دلیل اعتقاد دارم ما اگر با تیمی مانند ژاپن بازی می‌کردیم بهتر بود. این نظر شخصی من است. در عوض مقابل تیمی مانند عراق که فیزیکی بازی می‌کند مشکل خواهیم داشت، چراکه خودمان هم فیزیکی بازی می‌کنیم.

شرفی با بیان اینکه اکنون لباس تیم ملی ارزش پیدا کرده، گفت: الان روحیه برد در بین بازیکنان ایران از همه تیم‌های حاضر در جام‌ملت‌ها بیشتر است و این روحیه را کی‌روش به بازیکنان القا کرده و من مطمئنم با مربیگری او روزهای خوبی را خواهیم داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز