خبرگزاری کار ایران

فنونی زاده: از الان یک پای فینال هستیم/ این تیم شایسته رسیدن به قهرمانی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۸۶۴

پیشکسوت تیم ملی در مورد برتری مقابل ژاپن و صعود به نیمه نهایی صحبت کرد.

مرتضی فنونی زاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در درخصوص برتری تیم ملی ایران مقابل ژاپن اظهار داشت: بازی امروز، مقابل ژاپن بهترین بازی تیم ملی فوتبال ایران در این مسابقات بود، بازیکنان ما نمایش خوبی داشتند و با ارائه یک بازی درگیرانه مقابل تیم سرعتی ژاپن توانستند نقاط قوت آنها را کنترل کنند، آن هم در شرایطی که ژاپنی‌ها بیشتر دنبال مالکیت توپ بودند. همه بازیکنان تیم ملی، یک دل مقابل ژاپن صف‌آرایی کردند و فوتبال غیرتمندانه ایرانی را در سطح اول فوتبال آسیا به نمایش گذاشتند. ضعفی را در هیچ پستی در ترکیب تیم ملی شاهد نبودیم و همه بازیکنان، با غیرت و تعصب ایرانی بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: در نیمه دوم بازی منسجم‌تری از تیم ملی دیدیم و بدون ترس از نام حریف و عقب بودن در جریان بازی انگار مطمئن بودند برنده از زمین خارج می‌شوند و برای رسیدن به هدف خود هم تلاش کردند. این سخت‌ترین بازی ممکن برای ما در این تورنمنت بود و با از پیش رو برداشتن ژاپن دیگر می‌توانیم خودمان را مدعی اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها بدانیم.

پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل ایران مقابل قطر هم گفت: به نظرم صعود قطر اتفاق خوبی برای ما بود و مقابل این تیم راحت‌تر از ازبکستان بازی خواهیم کرد. هرچند آنها از امتیاز میزبانی استفاده می‌کنند ولی ازبکستان تیم فیزیکی و جنگنده‌ای است و بیشتر از قطر می‌توانست مارا اذیت کند. به نظرم اگر اتفاق خاصی رخ ندهد مشکلی برای شکست دادن قطر نخواهیم داشت و از الان یک پای فینال هستیم.

فنونی زاده در مورد شانس قهرمانی ایران در مسابقات هم توضیح داد: کار سختی مقابل کره جنوبی در فینال خواهیم داشت ولی بردن این تیم و رسیدن به عنوان قهرمانی برای ما دور از دسترس نیست. امیدوارم به عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها دست پیدا کنیم چرا که فوتبال ما شایسته چنین افتخاری بعد از چند دهه هست و الان بهترین فرصت برای رسیدن به آن را در اختیار داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز