خبرگزاری کار ایران

موریاسو: ژاپن چالش سختی پیش‌ رو دارد/ باید در دفاع هم مثل حمله خوب باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۲۶۷

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن گفت: با توجه به توانایی‌های خودمان، چالش سختی خواهیم داشت و برای موفقیت باید در دفاع هم مثل حمله خوب باشیم.

به گزارش ایلنا، موریاسو، سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن، در نشست خبری پیش از دیدار مقابل بحرین در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های 2023، درباره اینکه تیمش در مرحله گروهی تنها یک کلین شیت داشت و ضعف‌هایی در خط دفاع نشان داشته‌اند، گفت: می‌دانیم با توجه به توانایی‌های خودمان چالش سختی پیش‌رو داریم و نیاز است در دفاع مثل حمله خوب باشیم. نگران این موضوع نیستیم و هر روز سعی می‌کنیم عملکرد بهتری برای عبور از این چالش داشته باشیم.

وی در خصوص صحبت از تیم ملی ژاپن در یک برنامه تلویزیونی کشورش درباره سوژه شدن ضربات پنالتی این تیم و احتمال تغییر دروازه‌بان برای این ضربات، عنوان کرد: هر اتفاقی امکان دارد، رخ دهد. هر نتیجه‌ای می‌تواند رخ بدهد و پنالتی هم  جزیی از آن است. درباره هر تغییری باید به روند بازی توجه کنیم‌ و چیزهایی مشخص نیست.

موریاسو درباره تصمیم کره جنوبی برای تغییر مسیر بازی‌اش در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا و دوری آنها از تقابل با ژاپن تصریح کرد: باید به همه تیم‌ها احترام بگذاریم. فشار بازی‌ها زیاد است.  کشورهای آسیایی در حال پیشرفت هستند و رقابت در بین تیم‌ها به وجود آمده است.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار کره‌ای مبنی بر اینکه عملکرد کره جنوبی و ژاپن در جام جهانی خیلی خوب بوده است و آیا آنها را باید در فینال دید، گفت: احترام خیلی زیادی برای جام ملت‌های آسیا قائلم و باید بگویم تیم‌های خیلی خوبی در این بازی‌ها حضور دارند.

سرمربی تیم ملی ژاپن ضمن عذرخواهی از تأخیر در شروع نشست خبری‌اش، خاطرنشان کرد: تقصیر مدیر من است که دیر آمدم. نشست قبلی هم که زود آمدم وقتی در حال حرکت بودیم حدود 20 دقیقه دور همین ساختمان مرکز رسانه‌ای بودم که باعث تأخیرم شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز