خبرگزاری کار ایران

یواخیم لوو: هنوز به کمی تغییر نیاز داریم

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۶۵۰

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر مجارستان راضی است و به ستایش از آنها پرداخت.

به گزارش ایلنا و به نقل از کیکر، تیم ملی فوتبال آلمان در آخرین دیدار دوستانه خود قبل از 2016 به مصاف مجارستان رفت و موفق شد با دو گل به پیروزی برسد تا به روحیه خوبی در فرانسه به میدان برود.

یواخیم لوو از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر مجارستان راضی است و به ستایش از آنها پرداخت. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: پیروزی در این دیدار برای ما بسیار مهم بود. مهم تر از همه این بود که بتوانیم دروازه خود را بسته نگه داریم و خوشبختانه موفق به هر دو کار شدیم و این بسیار خوشحال کننده است. همه دروازه خود را بسته نگه داشتیم و هم دو بار به گل رسیدیم و این نشان می دهد که عملکرد خوبی از خود نشان دادیم.

او ادامه داد: بازی هماهنگ و گروهی را به نمایش گذاشتیم و این همان چیزی است که سخت به دنبال آن هستیم. همه بازیکنان وظیفه خود را به خوبی در میدان انجام دادند. با این حال باید بگویم که هنوز به هماهنگی کامل نرسیدیم و به بعضی از تغییرات نیاز داریم. این پیروزی ها باعث می شود تا با روحیه خوبی در یورو 2016 به میدان برویم.

یواخیم لوو در دیدار برابر مجارستان از 9 بازیکن که سابقه قهرمانی در جام جهانی 2014 را دارند در ترکیب اصلی استفاده و تاکید کرد که این ترکیب اصلی تیم او در یورو 2016 است.

این پیروزی ژرمن ها در حالی به دست آمد که آنها چند روز پیش در دیدار دوستانه برابر اسلواکی به نتیجه سه بر یک تن به شکست داده بودند تا انتقادها از تیم لوو بسیار زیاد شود.

تیم ملی فوتبال آلمان در رقابت های یورو 2016 در گروه C با تیم های لهستان، اوکراین و ایرلند شمالی همگروه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز