خبرگزاری کار ایران

حمله باورنکردنی عمانی‌ها به برانکو

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۰۳۰

حذف زودهنگام عمان از جام ملت‌های آسیا با انتقاد تندی از سوی رسانه‌های این کشور همراه شده است.

به گزارش ایلنا، غم و شوک پس از حذف زودهنگام روزنامه‌های عمانی را فرا گرفته است‌. روزنامه «عمان» خروج این تیم عمانی را «وداع دردناک» توصیف کرد. این روزنامه نوشت: تیم ملی کشورمان پس از ناامید کردن هوادارانش با تساوی یک -یک مقابل قرقیزستان در دیدار سوم در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا خداحافظی کرد.

این روزنامه با انتقاد فنی از تیم برانکو ادامه می‌دهد: تیم برانکو ایوانکوویچ به‌خصوص در بعد دفاعی شاهد عملکرد تصادفی بازیکنان و اشتباهات نابخشودنی بود که بارزترین آنها خطای خالد البریکی مدافع تیم عمان بود که موفق به دفع توپ نشد و خروج اشتباه ابراهیم دروازه‌بان این تیم هم باعث شد دروازه تیم عمان باز شود. روزنامه الرویه با تیتر «تیم ما پس از تساوی مقابل قرقیزستان خداحافظی کرد»

به این اتفاق واکنش نشان داده است. همچنین روزنامه الوطن درباره حذف زودهنگام‌ عمان نوشت: «با تساوی با قرقیزستان تیم ما از جام ملت‌های آسیا خداحافظی کرد.»

 این روزنامه در گزارشی دیگر خطاب به سرمربی تیم ملی عمان با عنوان «عدم تمدید برای برانکو» نوشته است: فدراسیون فوتبال عمان به برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات اعلام کرد که پس از پایان کارش در جام ملت‌ها حاضر به تمدید با او نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز