خبرگزاری کار ایران

به دلیل حمله مسلحانه و چاقو کشی؛

ستاره سابق پاریسن ژرمن و تیم ملی آرژانتین در تیمارستان بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۵۵۲

ستاره سابق پاری سن ژرمن مورد حمله مسلحانه سارقان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، ازکوئل لاوتزی ستاره سابق پاری سن ژرمن پس از آسیب در جریان یک سرقت مسلحانه از خانه اش با چاقو به بیمارستانی در اروگوئه منتقل شد. به گزارش نشریه سان، وینگر سابق تیم ملی آرژانتین پس از اصابت چاقو، به دلیل آسیب از ناحیه شکم و شکستگی استخوان ترقوه، به مرکز درمانی منتقل شد. در حالی که این رسانه ادعا می کند که این حادثه در جریان یک سرقت مسلحانه در یک مهمانی خانوادگی در خانه لاوزی رخ داده و TyC Sports می گوید که خانواده او چنین صحبت هایی را رد کرده اند و اصرار دارند که او هنگام از نردبان سقوط کرده است.

در بیانیه پلیس آمده است: "در روز ۲۰ دسامبر در ساعت ۵ صبح یک تلفن به مرکز پلیس به شد و در ادامه آنها از خدمات اورژانس درخواست کمک می کنند. هنگامی که پلیس به محل رسید، قربانی حادثه  ازکیل لاوتزی زخمی شده بود و تحت مداوا بود. دکتر اورژانس در ادامه با تشخیص شکستگی شانه او را به منتقل کرد. در حال حاضر مشخص نیست که آسیب چگونه رخ داده و تحقیقات ادامه دارد."

لاوتزی بازیکن سابق تیم ملی آرژانتین پس از گذراندن سه سال در تیم هبی چین فورچون در سال ۲۰۱۹ از فوتبال خداحافظی کرد. این مهاجم که اکنون ۳۸ سال دارد و پس از ترک آرژانتین و بازی در در ناپولی و پاری سن ژرمن، به فوتبال خود در چین پایان داد.

در این راستا ابزرواردور اروگوئه به نقل از لوپاریزین نوشت: ازکوئیل لاوتزی، ستاره‌ سال‌های نه‌چندان دور ناپولی و پاری سن ژرمن چاقو خورده و در بیمارستان بستری شده است. لاوتزی 38 ساله در جریان یک درگیری خانوادگی از ناحیه شکم مجروح شده و استخوان ترقوه این مرد آرژانتینی نیز دچار شکستگی شده است. این اتفاق وحشتناک برای لاوتزی، صبح روز سه‌شنبه در شهر ساحلی مالدونادو، واقع در جنوب کشور اروگوئه رخ داد و لاوتزی به دلیل آسیب‌دیدگی شدید به بیمارستان سانتوریو کانته‌گریل این شهر منتقل شد. رسانه‌های محلی اروگوئه‌ای در گزارش خود علت این درگیری را مشاجره و دعوای ازکوئیل لاوتزی با چند تن از بستگانش بر سر مقداری پول عنوان کردند.

ازکوئیل لاوتزی برای 4 سال پیراهن ناپولی را بر تن کرد و در تابستان 2012 با قراردادی 30 میلیون یورویی راهی پاری سن ژرمن شد. مهاجم سابق تیم ملی آرژانتین سال‌های آخر فوتبالش را در سوپرلیگ چین سپری کرد و سرانجام با آغاز سال 2019 کفش‌های خود را آویخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز