خبرگزاری کار ایران

دیدارهای تدارکاتی فوتبال؛

نیمار دروازه ژاپن را گلباران کرد / جشنواره‌گل آرژانتین مقابل هنگ‌کنگ

asdasd
کد خبر : ۲۱۳۶۷۱

در دیدارهای تدارکاتی فوتبال که در کشورهای مختلف دنیا برگزار شد برزیل با درخشش نیمار ژاپن را شکست داد و آرژانتین هم با گلزنی لیونل مسی از سد هنگ کنگ گذشت.

در دیدارهای دوستانه بین المللی که دیروز سه شنبه برگزار شد برزیل با درخشش نیمار ژاپن را شکست داد و آرژانتین هم با گلزنی لیونل مسی از سد هنگ کنگ گذشت.

به گزارش ایلنا، در یکی از دیدارهای دوستانه بین‌المللی، تیم ملی برزیل مقابل ژاپن با ۴ گل به برتری دست یافت. در این بازی که به میزبانی ژاپن برگزار شد، نیمار ستاره میدان بود که هر ۴ گل تیمش را در دقایق ۱۸،۴۸، ۷۷ و ۸۱ به ثمر رساند. شاگردان دونگا چند روز پیش با ۲ گل از سد آرژانتین گذشته بودند.

اما آرژانتین که به هنگ‌کنگ سفر کرده بود برابر این تیم کار سختی نداشت و با ۷گل تیم ملی این کشور را در هم شکست. بانگا(۱۹)، ایگواین(۴۲ و ۵۴)، نیکلاس گایتان(۴۴ و ۷۲) و لیونل مسی(۶۷ و ۸۵) در این بازی برای آلبی‌سلسته گلزنی کردند.

همچنین تیم ملی کره‌جنوبی میزبان کاستاریکار بود که با حساب ۳ بر یک شکست خورد. سلسو بورگس(۳۸ و ۴۷) و اسکار دوارته(۷۸) زننده گل‌های کاستاریکا در این دیدار بودند. تنها گل میزبان را لی دونگ گوک در دقیقه ۴۵ به ثمر رساند.

تیم ملی چین هم در جدال مقابل پاراگوئه ۲ بر یک برنده شد. ژنگ ژی(۹ - پنالتی) و لی وو(۱۸) برای تیم چین گلزنی کردند و تنها گل تیم پاراگوئه را هم نستور اورتیگوزا(۸۲) به ثمر رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز