خبرگزاری کار ایران

پیگیری مبلغ واریزی به پارادوچرخه سواران

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۳۰۳

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: ورزشکاران از توجه، دقت و حمایت مقام معظم رهبری روحیه می‌گیرند و مسئولان ورزش نیر انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند.

به گزارش ایلنا، غفور کارگری، رئیس کمیته ملی پارالمپیک در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران استان تهران در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی و همچنین اعطای هدایای مقام معظم رهبری به این مدال‌آوران گفت: حتماً ورزشکاران از این توجه و دقت و حمایت مقام معظم رهبری روحیه می‌گیرند و همچنین مسئولان ورزش انگیزه بیشتری پیدا می‌کنند. این حرکت، نوع نگاه عالی‌ترین مقام کشور و انقلاب نسبت به ورزش است که امیدوارم ما مسئولان حوزه ورزش هم بتوانیم با برنامه‌ریزی خوب و همت عالی، در قبال این عنایت خاصه مقام معظم رهبری به نحو احسن عمل کنیم و ورزشکاران را به خوبی سازماندهی و حمایت کنیم و موجبات کسب افتخارات بیشتر فراهم شود.

او در پایان درباره واریز مبلغ پانصد میلیون به حساب فدراسیون دوچرخه‌سواری بابت هزینه بخش معلولان و توان‌یابان و ابهام در سرنوشت این مبلغ و انتقادات صورت گرفته پیرامون افزود: این بحث برای سه، چهار ماه قبل است. آن زمان که ما رفتیم، هزینه نشده بود و البته از واریز مبلغ نیز خیلی نگذشته بود. اگر الان این اتفاق افتاده من اطلاع جدیدی ندارم. آن زمان مبلغ مورد نظر واریز شده و قرار بود تجهیزاتی تهیه شود. آن زمان که انجام نشده بود، شاید تا الان انجام شده باشد. به هر حال پیگیری می‌کنیم ببینیم این مبلغ برای پارادوچرخه سواری هزینه شده است یا نه.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز