خبرگزاری کار ایران

رسالت هنر هفتم، بصیرت افزایی مخاطبان است

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۸۰۲

جشنواره فیلم عمار به همت سپاه ناحیه مقاومت حضرت روح الله(ره) آغاز به کار کرد.

سرهنگ «سعید موسی پور» فرمانده سپاه ناحیه ی مقاومت حضرت روح الله در همایش افتتاح فیلم عمار بیان کرد: فیلم عمار در سطح پایگاه های مقاومت، مساجد، حسینیه ها و فرهنگ سرا ها به مدت ۱۰ روز پخش خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا شهرستان ری، وی در خصوص نحوه‌ی نامگذاری این جشنواره بیان کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در فتنه‌ی سال ۸۸ که فرمودند کجا هستند کسانی که بصیرت دهند(عماریون) به همین دلیل اسم این جشنواره را فیلم عمار گذاشتند زیرا باعثبصیرت دهی به عموم مردم می شود که این موضوع یکی از رسالت های شاخص هنر هفتم به شمار می رود.

سرهنگ موسی پور ادامه داد: جشنواره فیلم عمار با هدف ارتقاء بخشی به فرهنگ جامعه شروع شده است و در ۴ نقطه از ایران این جشنواره برپا و فیلم های مختلفی اکران شد.

فرمانده سپاه ناحیه ی مقاومت حضرت روح الله با اشاره به این جشنواره گفت: این جشنواره منحصر به فرد است و هدف از تمام دستاورد های انقلاب این است که در حوزه ی فرهنگ، حمایت و دفاع بکنند.

سپس سرهنگ بور بور، جانشین فرمانداری سپاه سیدالشهدا استان تهران، نیز در ادامه به اهمیت اکران فیلم های بصیرت بخشی به جوانان و مخاطبان اشاره داشت.

دکتر لاله افتخاری نماینده ی مجلس شورای اسلامی، اقای بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه کل کشور، شاه مرادی، نقی زاده و چرخنده از هنرمندان کشور، اقای بهرامی مشاور دبیر کل فرزندان ایثارگران نیز در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم عمار حضور داشتند و با بیان خاطرات و ضرورت بصیرت افزایی مخاطبان هنر هفتم به مطالبی اشاره کردند.

از اولین روز دهه مبارک فجر فیلم های جشنواره عمار درمساجد، مدارس و مراکز فرهنگی باقرشهر، کهریزک و حسن آباد اکران می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز