خبرگزاری کار ایران

با میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می شود

اولین تورنمنت بین المللی کبدی با حضور ۵ کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۱۴۷

اولین دوره مسابقات بین المللی کبدی جام فجر مقاومت طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ بهمن ماه به میزبانی دانشگاه علامه حکیم سبزواری برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی در نشست مشترک که با حضور  دکتر امین کوشکی، مشاور رییس و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه حکیم سبزواری با رئیس فدراسیون کبدی و علیرضا نودهی رئیس کمیته فنی مسابقات در محل فدراسیون کبدی برکزار شد 

عباس اورسجی رئیس فدراسیون با استقبال از برگزاری این تورنمنت گفت : در شرایط حساسی که بر منطقه حاکم است حضور تیم های ملی پاکستان   عراق ، سوریه ، افغانستان و ایران در کنار هم پیام صلح و دوستی را بین این کشورها می رساند و از هر نظر که حساب کنیم اقدام هوشمندانه ای از طرف دانشگاه علامه سبزواری است.

رئیس فدراسیون کبدی افزود :بنده به عنوان رئیس کنفدراسیون آسیا همه تلاش خودم را برای برگزاری موفق این مسابقات به کار خواهم‌بست و از آقای محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون هم دعوت شده تا در مسابقات حضور یابد .

امین کوشکی مشاور رئیس دانشگاه حکیم سبزواری با قدردانی از مواضع رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا و دعوت رسمی برای حضور دکتر اورسجی در مسابقات گفت : خوشبختانه دانشگاه حکیم سبزواری ابزار و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای برگزاری یک رویداد مهم بین المللی را دارد و تمامی نهادها و سازمان‌های سبزوار نیز برای برگزاری مطلوب تورنمنت بین المللی فجر مقاومت اعلام آمادگی کرده اند و امیدواریم اولا این تورنمنت به عمیق شدن صلح و دوستی کشورهای همسایه کمک کند و همچنین ورزش کبدی در سبزوار بخصوص در بین دانشجویان  و خراسان بزرگ توسعه کمی و کیفی بیشتری داشته باشد.  

علیرضا نودهی که همزمان مسئولیت کمیته  اجرایی جام فجر مقاومت را بر عهده دارد از حمایت های رئیس فدراسبون کبدی و ریاست کنفدراسیون آسیا تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز