خبرگزاری کار ایران

منچسترسیتی این ستاره را حفظ می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۹۸۵

آبی های شهر منچستر نگران وسوسه شدن ستاره تیمشان هستند.

به گزارش ایلنا، منچسترسیتی آماده است تا قرارداد جدیدی را به کوین دی بروین هافبک ستاره خود در میان علاقه باشگاه های لیگ برتر عربستان سعودی ارائه دهد.

انتقال به لیگ برتر عربستان سعودی ممکن است دی بروین را به حقوق 1 میلیون پوند در هفته به نزدیک کند. با این حال، این بازیکن 33 ساله از بازی در اتحاد و از زندگی خود در منچستر با سه فرزند و همسرش خوشحال است. قرارداد فعلی دی بروین با دستمزد هفتگی 375 هزار پوند، هجده ماه از پایان آن باقی مانده است. با این حال، سیتی قصد دارد به توافقی دست یابد که قرارداد او را تا تابستان 2026 تمدید کند.

زمانی که منچسترسیتی در سال 2015 مبلغ 55 میلیون پوند (69.8 میلیون دلار) به ولفسبورگ برای بازیکنی که در چلسی موفق نبود پرداخت کرد، طرفدارانش را نگران کرد. دی بروین، با این حال، به دلیل پنج قهرمانی، دو جام حذفی، پنج جام EFL و لیگ قهرمانان، مدعی قدرتمندی برای شناخته شدن به عنوان بهترین هافبک دوران لیگ برتر است. هافبک سابق چلسی هفته گذشته پس از مصدومیت 5 ماهه خود بازگشت تا با یک گل و یک پاس گل، قهرمان را به پیروزی حساس 3-2 در نیوکاسل سوق داد.

پپ گواردیولا، سرمربی من سیتی پس از بازی مقابل نیوکاسل گفت: "کوین یک اسطوره است. مردم ما او را دوست دارند و امیدوارم در ماه های آخر بتواند به ما کمک کند تا انتها حضور داشته باشیم. ما به بازیکنانی مانند کوین نیاز داریم." ما به او نیاز داریم که در یک سوم پایانی کار خاصی انجام دهد. این توانایی تاکتیکی نیست، استعداد و استعداد فردی است. فکر می کنم همه قبول دارند که ما در مقابل چنین تیم فیزیکی در نیوکاسل عملکرد بسیار خوبی داشتیم."

به نظر می رسد با وجود علاقه عربستان سعودی و بسته دستمزد هنگفتی که به همراه دارد، ستاره بلژیکی ممکن است ترجیح دهد حداقل برای سال های آینده در انگلیس بماند، در حالی که هنوز در سطح بالایی بازی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز