خبرگزاری کار ایران

دی بروین: اگر در اروپا قهرمان نشویم می‌گویند 5 سال ناکام بودیم!

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۴۵۸

هافبک تیم منچسترسیتی پیش از دیدار مقابل رئال مادرید از اهمیت این بازی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، منچسترسیتی فصل گذشته تمام قهرمانی‌های موجود در لیگ برتر انگلیس را به نام خودش ثبت کرد. با این وجود تیم تحت هدایت پپ گواردیولا در اروپا تیم بزرگی نبوده و موفقیت چشمگیری به دست نیاورده است. نزدیک‌ترین جایگاه این تیم به قهرمانی در اروپا راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال 2016 بود.

منچسترسیتی اکنون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا روز چهارشنبه در بازی دور  رفت باید با رئال مادرید مصاف بدهد تا شانسش برای رسیدن به دور بعدی را امتحان کند. تیم مادریدی 13 بار موفق به کسب مدال قهرمانی شده است، با این وجود کوین دی بروین اصرار دارد تا این تیم با روال عادی خود به سانتیاگو برنابئو سفر کنند.

دی بروین گفت: مادرید مشخص است. آنها از بین همه تیم‌های حاضر در این مسابقات بیشترین قهرمانی را کسب کرده‌اند. اما فکر می‌کنم ما به آنجا خواهیم رفت تا سعی کنیم بازی خود را مثل همیشه انجام دهیم و سعی کنیم فوتبال تهاجمی بازی کنیم، سعی کنیم آنها را تحت فشار قرار دهیم، سعی کنیم یک بازی خوب داشته باشیم و در صورت امکان، برنده شویم.

او اضافه کرد: اگر ما نتوانیم در لیگ قهرمانان به جام برسیم همه می‌گویند که ما در 5 سال گذشته ناکام بودیم. این رقابت‌ها تنها جامی است که ما هنوز برنده نشده‌ایم. ما همیشه می خواهیم همه چیز را برنده شویم اما بعضی اوقات تیم دیگری بهتر است یا عملکرد خوبی دارد - مثل کاری که لیورپول در این فصل انجام می‌دهد. این درست است و شما فقط باید آن را بپذیرید. ما فقط برای پیروزی به مادرید می‌رویم. شما نمی‌توانید خیلی به جلو نگاه کنید و ببینید چه اتفاقی خواهد افتاد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز