خبرگزاری کار ایران

مصاحبه خواندنی با کوین دی بروین

الان بازیکن کاملی هستم

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۸۴۸

ستاره منچسترسیتی با جیمی ردنوپ در مورد زندگی در قرنطینه صحبت می‌کند، و می بیند که پسرانش بزرگ می‌شوند و این احساس را دارد که او در حال حاضر یکی از بهترین‌های جهان است.

به گزارش ایلنا، کوین دی بروین احساس می‌کند که او یک "بازیکن کامل" شده است و افتخار خود را برای توصیف بهترین هافبک جهان نشان می‌دهد. اگرچه منچسترسیتی با فاصله زیاد از صدر جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس در رده دوم قرار گرفته است، اما ستاره بلژیکی پیش از توقف رقابت‌ها به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا مجری اصلی موفقیت قهرمان فعلی لیگ انگلیس بود. مشکلات مصدومیت فصل گذشته او در حال حاضر به صورت کلی پشت سر گذاشته شده است و او تنها سه بازی در فصل جاری را از دست داده بود که قابل پیش بینی منچستر در هر سه بازی هم شکست خورد! دی بروین در گفتگو با جیمی ردنوپ در برنامه فوتبال شو از خانه اش در حالی که در حالت قرنطینه قرار دارد، صحبت می‌کند و احساس می‌کند قوام بازی به او کمک کرده است که "یک بازیکن کامل" شود. او گفت: اظهار نظر در مورد فرم دشوار است اما من الان کاملترین بازیکن هستم. در هر جنبه‌ای از بازی اکنون احساس راحتی دارم. در ولفسبورگ، من فوق العاده خوب عمل کردم، اما من بیشتر و پایین‌تر از این بودم اما سه فصل گذشته، شاید هم کمی در فصل گذشته، من از وقتی در سطح ثابت بازی می‎‌کنم، خوشحالم. از اولین بازی مقابل وستهام تا آخرین بازی مقابل رئال مادرید، من واقعاً خوب بازی کردم. این باعث می‌شود رضایت خاطر داشته باشم که می‌توانم به طور مداوم در یک سطح خوب در زمین باشم."

جیمی کرگر، کارشناس اسکای اسپورت در اوایل این فصل از دی بروین به خاطر ستایش های ویژه مورد توجه قرار گرفت و او را به عنوان "بهترین در جهان" در موقعیت خود توصیف کرد در حالیکه ردنوپ از قوام این هافبک به عنوان بهترین پاسور تاریخ لیگ برتر برخوردار است و او را به عنوان بازیکن فصل از نگاه خود معرفی کرده است. آمار دی بروین به تنهایی گویای همه چیز است: او 4 پاس گل، 21 شانس گل و 7 موقعیت گل مشخص بیشتر از هر بازیکن این فصل لیگ برتر انگلیس ثبت کرده است. او همچنین در صدر جدول بهترین پاسورها، ارسال کرنر و پاس‌های نهایی لیگ برتر انگلیس جای دارد. 

هنگامی که در مورد وضعیت او به عنوان بهترین در جهان سؤال شد، دی بروین خوشحال است که نام او در بین نخبگان است. او گفت:" این به من احساس غرور می‌دهد. به عنوان یک فوتبالیست، شما در مسیری طولانی قرار دارید. در آغاز فقط می‌خواهید بازیکن شوید - غیرممکن است که فکر کنید شما یکی از بهترین‌های جهان خواهید شد. نکته اصلی برای من پیروزی است اما وقتی این کار ادامه پیدا کند می‌خواهید به عنوان بازیکن تکامل یافته و بالاتر بروید. من هیچوقت بازی خودم را از روی کسی الگوبرداری نکردم. بازیکنان زیادی هستند که من دوست دارم آنها را تماشا کنم اما می‌خواهم بی‌نظیر باشند. فکر می‌کنم سبک من کاملاً بی نظیر است. شما به عنوان یک بازیکن در خط میانی باید کامل باشید. بازی فوتبال به قدری تکامل پیدا کرده که شما باید سعی کنید بسیار دقیق عمل کنید – هم در حمله و هم در دفاع. "

آیا رم، دی بروین بعدی است؟

با وجود اینکه هنوز خبری از شروع مجدد مسابقات لیگ برتر انگلیس نیست و اتحادیه فوتبال انگلیس به صورت مشخص اعلام نکرده که دوباره چه زمانی این مسابقات از سر گرفته خواهند شد، بازیکنان شاغل در لیگ جزیره این روزهای زمان زیادی برای سپری کردن با خانواده به دست آورده‌اند. دی بروین دارای دو پسر جوان به نام‌های میسون میلیان 4 ساله و رم است که 18 ماه دارد. رم با نشانه‌های اولیه‌ای که نشان می‌دهد ممکن است یک فوتبالیست حرفه ای جوان و قابل توجه در بین هم سن‌های خود باشد، مسئله‌ای که دی بروین را به فکر فرو برده است: "من دلم برای فوتبال تنگ شده است چرا که از 5 سالگی آن همه زندگی من بوده است اما از دیدن خانواده و پسرانم بسیار خوشحالم. رم در حال رشد است و طی این چهار هفته‌های کارهای زیادی در خانه انجام داده است. این یک چیز خوب برای دیدن است. من دوست دارم دوباره به زمین فوتبال برگردم و کاری که به آن علاقه دارم را انجام بدهم اما در حال حاضر سلامتی همه از هرچیزی مهم‌تر است. رم 18 ماهه است و به فوتبال بسیار اهمیت می‌دهد و تمام روز هم فوتبال بازی می‌کند اما میسون میلیان به فوتبال اهمیتی نمی‌دهد. این برای من بسیار خوشحال کننده است که یک کودک خلاق و باهوش این را به من می‌گوید که فقط یک توپ فوتبال می‌خواهم. از پدر و مادرم سوال کردم که مطمئنا اگر در سن رم چنین درخواستی از آنها داشتم من را یک دیوانه تصور می‌کردند یا نه."

هنگامی که دی بروین مشغول نگهداری دو پسربچه‌اش نیست باید با هماهنگی کادرفنی تیم منچسترسیتی تمرینات روزانه در قرنطینه را پشت سر بگذارد. او گفت: "من خوب تمرین می‌کنم. دو هفته اول خانوادهام مریض بودند بنابراین من کمی بالا و پایین بودم اما اکنون آنها سالم هستند. ما نمی‌دانستیم که به کرونا مبتلا شده بودیم یا نه اما الان احساس بهتری داریم. دو هفته اول خیلی عجیب بود چون نمی دانستم چه می‌گذرد. اما من موفق شدم یک تردمیل بدست آورم. حالا من دویدن روزانه دارم و هر روز دیگر، شنا می‌کنم و تمرین می‌کنم. من نسبت به آنچه می‌توانیم انجام دهم، نسبتاً مناسب هستم. باشگاه در همان ابتدا تمرینات بزرگی را برای قرنطینه خانگی ارسال کرد. باشگاه از برخی بدنسازها درخواست کرد تا فیلم‌های آموزشی تمریناتی که ما باید انجام دهیم را ضبط کنند و به دست ما برسانند. تمرینات دویدن و شنا را دوست دارم، چون من کسی نیستم که ساعت‌ها در یک سالن ورزشی بنشینم. از انجام اینگونه کارهای خسته و بی حوصله نمی‌شوم. من حتی ترجیح می‌دهم زمانیکه پادکست مورد علاقه‌ام را آغاز کرده‌ام روی تردمیل باشم و به دویدن ادامه بدهم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز