خبرگزاری کار ایران

درخشان: با این وضعیت شانسی برای موفقیت در جام ملت‌ها نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۶۵۵

پیشکسوت فوتبال به انتقاد از عملکرد تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، حمید درخشان در خصوص برتری تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ اظهار داشت: تغییرات زیاد در ترکیب اولیه تیم اولین نکته منفی بود که به ذهنم رسید و این موضوع هماهنگی و سازماندهی تیمی ما را دچار مشکل کرد. یک اصطلاح قدیمی در فوتبال وجود دارد که می‌گوید به ترکیب تیم برنده نباید دست زد و این میزان تغییرات مشخص بود مشکل ایجاد می‌کند. این نکته‌ای بود که پیش از شروع بازی به ذهن من رسید و قبل از اینکه نتیجه بازی مشخص شود حدس می‌زدم بابت این موضوع به مشکل بخوریم.

وی افزود: برابر هنگ‌کنگ هیچ حرفی برای گفتن نداشتیم و نتیجه‌ای غیرقابل باور گرفتیم و 3 امتیاز زجرآوری را به دست آوردیم. فشاری که هنگ‌کنگ به خط دفاع ما وارد می‌کرد اصلاً قابل توجیه نیست. بازیکنان ما توان دادن چند پاس سالم به هم را نداشتند و برای اینکه از زیر فشار حریف خارج شویم و بازی را ببریم جان دادیم. این برای تیمی که داعیه قهرمانی دارد اصلا خوب نیست. 

پیشکسوت فوتبال در ادامه افزود:  تیم ما از شروع بازی هیچ طرح و برنامه‌ای برای نزدیک شدن به دروازه هنگ‌کنگ نداشت. نه روی زدن ضربات ایستگاهی و کرنر برنامه داشتیم و نه می‌توانستیم از روی زمین به دروازه حریف نزدیک شویم. وظیفه‌ کادرفنی این است که برای هر دیدار نسبت به شرایط حریف، طرح و برنامه داشته باشد، در صورتی که ما مقابل هنگ‌کنگ تاکتیک خاصی نداشتیم و پُر از اشکال بازی کردیم.

درخشان در پایان گفت: در صورتی می‌توانیم به موفقیت تیم ملی در مراحل حذفی در شرایطی امیدوار باشیم که اشکالات و نقایص برطرف شود. در ابتدا باید بازیکنان را به لحاظ حفظ تمرکز و انگیزه در سطح بالایی نگه داریم. اگر شبیه دیدار با هنگ‌کنگ در مرحله حذفی بازی کنیم با کمک شانس هم نمی‌توانیم برنده شویم. باید هرچه زودتر خودمان را جمع و جور کنیم چون کار خیلی سختی برای رسیدن تا فینال داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز