خبرگزاری کار ایران

یورگن کلوپ بعد از پیروزی مقابل برنلی: باید بازی‌های گذشته را فراموش کنیم.

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۷۵۲

سرمربی آلمانی لیورپول به سوالات خبرنگاران بعد از بازی با برنلی پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، تیم لیورپول موفق شد با شکست 2-0 برنلی صدرنشین لیگ برتر انگلیس شود. مصاحبه‌ی یورگن کلوپ بعد از این مسابقه را می‌خوانید.

درباره نتیجه‌ی بازی و عملکرد لیورپول در این مسابقه:
وقتی چهارمین بازی را در طول ده روز انجام می‌دهید، نمی‌دانید که باید چه انتظاری داشته باشید. بازی پرفشاری بود. آمدن به این ورزشگاه و بدین شکل بازی کردن فوق‌العاده بود. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم که هرکدام به دلایلی رد شدند. باید با صبر و حوصله ادامه می‌دادیم تا برنلی را وادار به اشتباه کنیم. عالی بازی کردیم.

درباره تاثیر تمام‌کنندگی ژوتا بر تیم:
ژوتا را بسیار دوست دارم اما در گذشته موقعیت‌هایی را هم از دست داده. دیوگو ژوتا مهره‌ی بسیار مهمی برای ماست. داشتن او سیستم ما را تغییر می‌دهد. 

درباره نگرانی به خاطر از دست رفتن موقعیت‌ها در نیمه اول:
بله، نگران کننده بود. اما من نگران نبودم. می‌دانستیم که باید به تلاشمان ادامه بدهیم. نمی‌دانم امروز چند موقعیت خلق کردیم اما فکر می‌کنم تعدادشان در سه بازی گذشته به بالای 80 تا برسد. با احتساب امروز احتمالا به بالای 100 شوت برسیم که این آمار دیوانه‌کننده است. 

درباره‌ی صدرنشینی:
صادقانه کسب 42 امتیاز تا اینجای فصل خوشحال کننده است. بی‌نقص نیست، اما قابل قبول است. اگر اشتباه نکنم با برد آرسنال یک امتیاز با صدر فاصله خواهیم داشت.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز