خبرگزاری کار ایران

بهانه ناپولی برای عدم حضور در سوپرجام: زمین خرابه!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۳۸۷

آئورلیو دی لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، تایید کرد در صورتیکه وضعیت زمین‌های تمرینی در عربستان سعودی به حد ایده آل نرسد، آن‌ها در سوپرجام ایتالیا شرکت نخواهند کرد.

به گزارش ایلنا، آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، نگران وضعیت زمین‌های تمرینی در عربستان است و تایید کرد که اگر شرایط زمین‌ها به حد مناسب نرسد، آن‌ها در سوپرجام شرکت نمی‌کنند.

رئیس ناپولی از حامیان برگزاری سوپرجام ایتالیا در عربستان سعودی نیست و قبلاً در ماه اکتبر نگرانی‌های خود از برگزاری این مسابقات در این کشور ابراز نگرانی کرده بود.

گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد تاریخ و زمان بازی‌ها وجود داشت اما لورنزو کازینی، رئیس سری A، دوشنبه تایید کرد که سوپرجام از 18 تا 22 ژانویه 2024 در ریاض برگزار می‌شود. این رقابت‌ها اولین بار با حضور 4 تیم برپا می‌شود.

طبق گزارش کوریره دلو اسپورت، دی لورنتیس هنوز موافق برگزاری این رقابت‌ها در کشور عربستان سعودی نیست. بنابراین او در جریان جلسه‌ای که به میزبانی مقر سری A برگزار می‌شد، گفت:"اگر زمین‌های تمرینی در حد یکسان نباشد، من ناپولی را به عربستان سعودی نمی‌فرستم."

بر اساس این گزارش، نمایندگان ناپولی طی چند روز آینده برای بررسی وضعیت زمین‌های تمرینی به ریاض خواهند رفت. اینتر به عنوان قهرمان کوپا ایتالیا، لاتزیو به عنوان نایب قهرمان سری A و فیورنتینا به عنوان نایب قهرمان کوپا ایتالیا نیز در سوپرکاپ ایتالیا 24-2013 حضور دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز