خبرگزاری کار ایران

یک چهارم نهایی جام جهانی۲۰۱۴؛

آرژانتین یک - بلژیک صفر؛ یاران مسی به نیمه نهایی رسیدند / بلژیک رمق نداشت!

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۲۲۶

هنوز بازی به هیجان خاصی نرسیده بود که گونسالو هیگواین در دقیقه ۸ موفق شد بر روی پاس دی ماریا به زیبایی دروازه کورتوآ را باز کند تا تیمش را با همین یک گل راهی مرحله نیمه نهایی کند.

تیم ملی آرژانتین با برتری مقابل بلژیک سومین تیم صعود کرده به مرحله نیمه نهایی نام گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در سومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۴ که در برزیل در حال برگزاری است از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه ناسیونال شهر برزیلیا تیم های آرژانتین و بلژیک با قضاوت نیکولا ریزولی از ایتالیا به مصاف هم رفتند که آلبی سلسته این بازی را با تک گل هیگواین به سود خود به پایان برد تا مسی و یارانش سومین تیمی باشند که بعد از برزیل و آلمان به مرحله نیمه نهایی گام می گذارند.

ترکیب آرژانتین:رومرو، گارای، زابالتا، بیگلیا، دی‌ماریا(انزو پرز)، هیگواین(گاگو)، ‌ مسی، ماسکرانو، ‌ دمیکلیس، لاوتزی(پالاسیو)، باسانتا

ترکیب بلژیک: ‌کورتوا، آلدرویرلد، ‌کمپانی، ‌فرتونگن، ویتسل، ‌دی‌برون، فلاینی، ادن ازارد(چالدلی)، میرالس(دریس مارتینز)، فان بویتن، ‌ اوریگی(لوکاکو)

هنوز بازی به هیجانی خاص نرسیده بود که گونسالو هیگواین در دقیقه ۸ موفق شد بر روی پاس دی ماریا به زیبایی دروازه کورتوآ را باز کند تا تیمش را با همین یک گل راهی مرحله نیمه نهایی کند.

از اتفاقات این دیدار مصدومیت دی ماریا در دقیقه ۳۳ و خروج این بازیکن از زمین مسابقه بود و ممکن است این بازیکن نیز به مانند نیمار ادامه جام جهانی را از دست داده بدهد.

نکته قابل توجه در این دیدار عدم توانایی شاگردان ویلموتس در ارائه کارهای تاکتیکی بود. به نظر می رسید بلژیک خسته تر از آن است که بتواند مقابل آرژانیتنی ها بازی را برگرداند. بلژیک در این دیدار رمق کافی نداشت و ساق های خسته بازیکنان این تیم توانایی ارائه بازی هایی را که پیش از این از شاگردان ویلموتس دیده بودیم را نمی داد تا این تیم نیز از گردونه رقابت های جام بیستم حذف شود.

آرژانتین در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده هلند و کاستاریکا خواهد رفت که اگر هلندی ها صعود کنند بازی جذابی را شاهد خواهیم بود.

ادن هازارد و توبی آلدرویرلد از بلژیک و لوکاس بیگلیا از آرژانتین از داور ایتالیایی این دیدار کارت زرد دریافت کرد.

در پایان این دیدار هیگواین با تک گل حساسی که به ثمر رساند عنوان بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز