خبرگزاری کار ایران

والیبال ایران در صدر جدول لیگ جهانی؛

بلندقامتان ایران شگفتی را کامل کردند / لهستان بازهم له شد / معجزه کواچ بالاتر از ولاسکو

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۵۳۰

تیم ملی والیبال کشورمان در هفته هفتم این رقابت ها طی روزهای جمعه و شنبه(۱۴ و ۱۵ تیرماه) میهمان تیم لهستان خواهد بود.

تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود برابر تیم قدرتمند لهستان به برتری دست یافت تا در دومین سال حضور خود در لیگ جهانی صعود خود را به جمع ۶ تیم فینال لیگ جهانی قطعی کند. حالا باید به معجزه اسلوبودان کواچ با جوانان ایرانی ایمان بیاوریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از هفته ششم لیگ جهانی والیبال تیم ملی والیبال کشورمان از ساعت ۲۱ شامگاه یکشنبه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی به مصاف تیم پرقدرت لهستان رفت و موفق شد حریف نامدار خود را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و صعود خود را از گروه اول به مرحله نهایی لیگ جهانی مسجل کند. کواچ با قدرت رهبری خود کاری بالاتر از خولیو ولاسکو را انجام داد تا نتیجه ای بی سابقه را از خود به یادگار بگذارد.

در این دیدار که در حضور تماشاگران پرشور کشورمان و در میان تشویق های بی امان " ایران – ایران " علاقه مندان به تیم ملی والیبال برگزار شد، بلند قامتان ایران در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۵ - ۲۲،۲۵ - ۲۰ و ۲۵ - ۲۲ حریف خود را برای دومین بار مغلوب کرد. تیم لهستان روز جمعه در نخستین دیدار خود با نتیجه ۳-۱ مغلوب والیبالیست های شایسته کشورمان شده بود.

در ست اول تیم کشورمان شروع طوفانی داشت و خیلی زود از حریف خود پیش افتاد اما در اواخر این ست تیم لهستان با دفاع خوب امتیازهای از دست رفته را جبران کرد ولی در نهایت ملی پوشان والیبال کشورمان با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ حریف خود را شکست دادند.

در ست دوم این تیم لهستان بود که شروع بهتری داشت و با ۵ اختلاف امتیاز خود را پیش انداخت. در اواسط این گیم شهرام محمودی بر اثر پیچیدگی مچ پا دچار مصدومیت شد و ادامه بازی را از دست داد. امیر غفور به جای محمودی وارد زمین شد و همین تغییر تیم لهستان را دچار سردرگمی کرد.

ضربات دقیق و دفاع خوب روی تور موسوی و غفور در ادامه بازی باعثشد تیم ملی امتیازات از دست رفته را خیلی زود جبران کند و در امتیاز ۱۲ با لهستان به تساوی دست یابد. بازی خوب تیم ایران در این ست تا پایان ادامه یافت تا در نهایت برتری ۲۵ بر ۲۰ را در این ست ثبت کند.

برتری ایران در ست سوم تا حدودی با بازی خوب تیم لهستان کمرنگ شد و حریف بازی پایاپایی را به نمایش گذاشت، اما تیم ایران خیلی زود به بازی برگشت و با سرویس های سرعتی، تمرکز دفاع حریف را برهم زد و در نهتایت با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ حریف خود را شکست دهد و با سه امتیاز این دیدار صاحب ۱۹ امتیاز از ۱۰ مسابقه شود و در کنار ایتالیای صدرنشین قرار گیرد و صعود خود را به فینال مسابقات لیگ جهانی(به میزبانی شهر فلورانس ایتالیا) مسجل کند.

تیم ملی والیبال کشورمان در هفته هفتم این رقابت ها طی روزهای جمعه و شنبه(۱۴ و ۱۵ تیرماه) میهمان تیم لهستان خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز