خبرگزاری کار ایران

هماهنگی برنامه‌های تیم ملی نوجوانان با غلامرضا محمدی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۲۴۲

مدیرفنی تیم‌های کشتی آزاد پایه در جریان مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشوری در ساری با بهنام احسانپور دیدار و گفت‌وگو کرد، غلامرضا محمدی پیش‌ از این نیز با حسن طهماسبی جلسه داشت.

به گزارش ایلنا، بعد از انتخاب محسن کاوه به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان، از سوی فدراسیون کشتی غلامرضا محمدی نیز به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان و مدیرفنی تیم‌های کشتی آزاد پایه انتخاب شد. پیش از این مسئولیت تیم ملی جوانان با محسن کاوه بود.

غلامرضا محمدی که تا بازی‌های المپیک 2020 توکیو هدایت تیم ملی بزرگسالان را برعهده داشت، بعد از قبول مسئولیت دوباره در فدراسیون علیرضا دبیر، نشستی با حسن طهماسبی سرمربی تیم ملی نونهالان داشت تا هماهنگی‌های لازم در مورد برنامه‌های این تیم صورت بگیرد.

در خلال مسابقات قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان کشور که طی روزهای 22 تا 24 آذر ماه در ساری برگزار شد، باتوجه به اینکه غلامرضا محمدی نیز به عنوان عضو کمیته فنی این رقابت‌ها به مازندران رفته بود، با بهنام احسان‌پور سرمربی تیم ملی نوجوانان دیدار و گفت‌وگو کرد تا هماهنگی‌های لازم در خصوص برنامه‌های تیم ملی این رده سنی نیز صورت بگیرد.

حسن طهماسبی و بهنام احسانپور قبلا در تیم ملی جزو شاگردان غلامرضا محمدی بوده‌اند و به نظر هماهنگی لازم بین آنها وجود دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز