خبرگزاری کار ایران

ساری میزبان کشتی آزاد بزرگسالان کشور از 22 آذر ماه

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۰۹۷

مسابقات قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی برای شرکت در المپیک ۲۰۲۴ در سالن جهان پهلوان سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مسابقات قهرمانی کشتی آزاد بزرگسالان کشور، انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس، گرامیداشت ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان و یادبود سرداران شهیدان عبوری از روز چهارشنبه ۲۲ آذر در سالن سید رسول حسینی ساری آغاز می‌شود و تا جمعه ۲۴ آذر ادامه خواهد داشت.

این نخستین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی برای شرکت در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد بود. بر اساس اعلام فدراسیون کشتی، این مسابقات در اوزان ده‌گانه ۵۷-۶۱-۶۵-۷۰-۷۴-۷۹-۸۶-۹۲-۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم برگزار خواهد شد.

هر استان باید با یک تیم کامل در این مسابقات حضور یابد، اما همه نفرات واجد شرایط باید در این رقابت‌ها شرکت کنند و در صورت شرکت نکردن، از چرخه انتخابی تیم ملی حذف خواهند شد.

مدال‌آوران رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ صربستان از شرکت در این مسابقات معاف هستند، اما اگر کشتی‌گیری قصد تغییر وزن دارد باید در این مسابقات شرکت کند.

با توجه به اینکه استان‌های مازندران و تهران در رقابت‌های جهانی صربستان، نماینده داشته‌اند علاوه بر یک تیم کامل؛ به استان مازندران ۱۶ سهمیه و تهران ۱۰ سهمیه تعلق می‌گیرد. رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور بدون ارفاق وزن، به مدت سه روز بر روی دو تشک برگزار خواهد شد.

وزن‌کشی اوزان ۵۷- ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم رقابت‌های کشتی قهرمانی کشور - انتخابی تیم ملی فردا چهارشنبه ۲۲ آذر در ساری برگزار می‌شود و مسابقات این اوزان، از ساعت ۹: ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۴ همان روز و مسابقات نهایی و فینال این اوزان از ساعت ۱۶ تا ۲۱ چهارشنبه در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود.

وزن‌کشی اوزان ۷۴-۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم قهرمانی کشور صبح روز پنجشنبه ۲۳ آذر و مسابقات این اوزان صبح و عصر همان روز برگزار خواهد شد. وزن‌کشی اوزان ۶۱ – ۷۰ – ۷۹ و ۹۲ کیلوگرم قهرمانی کشور صبح روز جمعه ۲۴ آذر و مسابقات این اوزان صبح و عصر همان روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز