خبرگزاری کار ایران

روز های خوب سامان قدوس / آچار فرانسه در برنتفورد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۴۶۹

سامان قدوس، بازیکن ایرانی برنتفورد، روزهای خوبی را در این تیم سپری می کند و جایگاه خوبی در تیم باشگاهی و تیم ملی دارد.

به گزارش ایلنا، سامان قدوس، بازیکن ایرانی برنتفورد، روزهای خوبی را در این تیم سپری می‌کند. قدوس پس از پایان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس و با پایان قراردادش از برنتفورد جدا شد تا بحث حضور او در سوئد، لیگ‌های آسیایی و حتی لیگ برتر ایران مطرح شود. اما اواخر نقل و انتقالات تابستانی سامان قدوس مجدداً به برنتفورد برگشت تا برای یک فصل دیگر پیراهن برنتفورد را بر تن کند. این فصل اما شرایط برای ستاره ایرانی کاملاً متفاوت بوده است و حالا به او دیگر به عنوان بازیکنی همیشه نیمکت‌‌نشین نگاه نمی‌شود. قدوس فصل قبل روی هم 125 دقیقه برای تیمش به میدان رفت، اما این فصل تا پایان هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس حدوداً 365 دقیقه برای برنتفورد به میدان رفته و این نشان می‌دهد توماس فرانک که در پایان فصل گذشته ابتدا با تمدید قرارداد قدوس مخالفت کرد، حالا اعتقاد زیادی به این بازیکن ایرانی دارد.

قدوس در این فصل در 11 بازی که برای برنتفورد به میدان رفته، 8 دیدار به عنوان یار تعویضی وارد بازی شده و 3 بازی به صورت فیکس به میدان رفته. نکته جالب توجه در خصوص سامان قدوس این است که او در این فصل در پست‌های متفاوت برای تیمش به میدان رفته و به نوعی حکم آچار فرانسه را در برنتفورد داشته. او در 3 دیدار آخر تیمش - آرسنال، لوتون تاون و برایتون - که فیکس بوده، در پست دفاع راست به کار گرفته شده که عملکرد فوق‌العاده او باعث شده تا صفحه رسمی این باشگاه از او تمجید کند. صفحه اینستاگرام باشگاه برنتفورد با انتشار ویدیویی که در آن قدوس با تکلی زیبا مانع ایجاد موقعیت بازیکنان برایتون می‌شود و توپ را پس می‌گیرد، نوشت: «قدوس همه جا هست» و از بازیکن ایرانی به این شکل تمجید کرد.

سامان قدوس روزهای خوبی را سپری می‌کند و جایگاه خوبی در تیم باشگاهی و تیم ملی دارد و با ادامه این روند او قطعاً یکی از نفرات ثابت برنتفورد در یکی از سخت‌ترین لیگ‌های دنیا و تیم ملی در جام ملت‌های آسیا خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز