خبرگزاری کار ایران

برنتفورد، چلسی را به نیمه پایین جدول فرستاد/ حضور کوتاه قدوس

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۳۳۱

تیم فوتبال چلسی در دیداری خانگی مقابل یاران سامان قدوس تن به شکست داد و به سبب آن جایگاهش در جدول رده‌بندی را تنزل داد.

به گزارش ایلنا، در آغاز دومین روز از هفته دهم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) از ساعت 15 به وقت تهران، تیم‌ فوتبال چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن پذیرای برنتفورد بود و این بازی را با نتیجه 2 بر صفر به رقیب همشهری خود باخت.

گل نخست این بازی را ادن پینوک در دقیقه 58 به ثمر رساند. دومین گل برنتفورد هم در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده توسط برایان امبومو و در حالی رقم خورد که سانچس دروازه‌بان پیش تاخته چلسی به امید گلزنی روی یک ضربه کرنر جلو کشیده و دروازه‌اش را خالی کرده بود.

با این گل چهارمین شکست و هفتمین بازی بدون پیروزی شاگردان مائوریسیو پوچتینو در این فصل لیگ برتر جزیره رقم قطعی شد. برنتفورد هم که از دقیقه 84 سامان قدوس را در ترکیب داشت، با کسب این پیروزی 13 امتیازی شد و به این ترتیب با گرفتن جای چلسی 12 امتیازی در رده دهم، آبی‌های لندن به رده یازدهم و نیمه پایین جدول فرستاد.

با قبول این شکست، چلسی اکنون 14 امتیاز با صدرجدول که در اختیار تاتنهام است، فاصله پیدا کرده است. شاگردان پوچتینو هفته گذشته نیز در خانه برابر آرسنال دیگر رقیب همشهری، ناکام ماندند و بازی 2  بر صفر برده را 2-2 مساوی کردند. آنها در هفته بعدی لیگ برتر جزیره نیز به مصاف یکی دیگر از رقبای همشهری‌شان، تاتنهام خواهند رفت. پیش از آن بازی اما در مرحله یک هشتم نهایی جام اتحادیه میزبان بلکبرن خواهند بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز