خبرگزاری کار ایران

کنداکتور روز

پخش زنده دیدار چلسی و لیورپول/ صف آرایی یاران قدوس برابر شاگردان جرارد/ صف آرایی رئال مادرید و بارسلونا برابر حریفان

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۷۳۹۹

هفته نوزدهم لالیگا عصر امروز آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، هفته بیست و یکم لیگ جزیره امروز با 4 دیدار پیگیری خواهد شد که از ساعت 17:30 برنتفورد که سامان قدوس مهاجم تیم ملی ایران را در اختیار دارد در ورزشگاه خانگی خود به مصاف استون ویلا خواهد رفت. در همین ساعت اورتون بi مصاف برایتون خواهد رفت و لیدزیونایتد مقابل برنلی قرار می‌گیرد.

در حساس ترین بازی این هفته از ساعت 20 چلسی در ورزشگاه استمفوردبریج برابر لیوپول قرار خواهد گرفت. چلسی هم اکنون با 42 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و لیورپول نیز با 41 امتیاز در رده سوم حضور دارد. این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

لالیگا

هفته نوزدهم لالیگا نیز عصر امروز با دربی شهر مادرید بین دو تیم ختافه و رئال مادرید از ساعت 16:30 آغاز خواهد شد. این بازی به صورت زنده از شبه سه پخش می‌شود. از ساعت 18:45 اتلتیکو مادرید برابر رایووایکانو قرار می‌گیرد و الچه نیز به مصاف گرانادا خواهد رفت. از ساعت 21 نیز دیپورتیو آلاوز برابر رئال سوسیداد و رئال بتیس مقابل سلتاویگو قرار خواهد گرفت. 

همچنین از ساعت 23:30 شاگردان ژاوی هرناندز در  بارسلونا در ورزشگاه خانگی مایورکا برابر این تیم به میدان خواهد رفت که این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز