خبرگزاری کار ایران

کنداکتور روز:

آغاز هفته پنجم لیگ جزیره با مصاف یاران قدوس و گرگ‌ها/ تقابل قلی زاده و شارلروا با قهرمان بلژیک

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۳۳۷

مسابقات فوتبال در اروپا از عصر امروز آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسابقات فوتبال باشگاهی در قاره سبز امروز با دیدارهای حساسی دوباره از سر گرفته خواهد شد.

لیگ جزیره

در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس از ساعت 16 با تقابل یاران سارمان قدوس در برنتفورد و ولورهمپتون آغاز خواهد شد که این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد. از ساعت 18:30 نیز 4 بازی برگزار خواهد شد که برنلی - آرسنال، منچسترسیتی - ساوتهمپتون، نوریچ سیتی - واتفورد و لیورپول و کریستال پلاس برابر هم قرار می گیرند که بازی لیورپول و کریستال پالاس از شبکه ورزش پخش خواهد شد. از ساعت 21 نیز استون ویلا در ورزشگاه خانگی خود پذیرای اورتون خواهد بود.

 

لالیگا اسپانیا

در چارچوب هفته پنجم مسابقات لالیگای اسپانیا نیز از ساعت 16:45 رایو وایکانوو به مصاف ختافه خواهد رفت و الچه برابر لوانته و دیپورتیو آلاوز مقابل اوساسونا صف آرایی می‌کند. در حساس ترین بازی این هفته نیز از ساعت 18:45 اتلتیکو مادرید برابر اتلتیک بیلبائو قرار می‌گیرد.

 

بوندسلیگا 

هفته پنجم بوندسلیگا نیز عصر امروز و از ساعت 18 با بازی ماینز - فرایبورگ، آرمینیا بیلفلد - هوفنهایم، بایرن مونیخ - بوخوم، آگزبورگ - بورسیا مونشن گلادباخ و از ساعت 21 با بازی کلن و لایپزیک آغاز خواهد شد.

 

سری آ ایتالیا

هفته چهارم سری آ ایتالیا نیز امروز از ساعت 17:30 با بازی جنوا و فیورنتینا آغاز می‌شود و از ساعت 20:30  اینتر در ورزشگاه خانیگ خود به مصاف بولونیا خواهد رفت که این بازی از شبکه ورزش پخش خواهد شد. از ساعت 23:30 نیز سالرنیتانا به مصاف آتالانت خواهد رفت.

 

لژیونرها

در چارچوب هفته هشتم ژوپیلر لیگ بلژیک شارلروآ که علی قلی زاده هافبک تیم ملی ایران را در اختیار دارد از ساعت 23:15 در بازی حساس در برابر کلوب بروژ قرار خواهد گرفت.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز