خبرگزاری کار ایران

هفته پنجم لیگ برتر انگلیس

شکست چلسی مقابل ساوتهمپتون در شب تساوی خارج از خانه برنتفورد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۲۷۰۴

هفته پنجم لیگ برتر انگلیس با ثبت یک شکست خارج از خانه در کارنامه تیم تحت هدایت توماس توخل آغاز شد.

به گزارش ایلنا، در آغاز هفته پنجم لیگ برتر انگلیس، شب گذشته (سه‌شنبه) چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها چلسی با نتیجه 2 بر یک مغلوب میزبان خود ساوتهمپتون شد. چلسی اگرچه با گلزنی رحیم استرلینگ در دقیقه 23 از میزبان خود پیش افتاد، اما نتوانست از برتری‌اش در خانه قدیس‌ها محافظت کند و با گل‌هایی که در دقایق 28 و  1+45 به ترتیب از از لاویا و آرمسترانگ دریافت کرد دومین شکستش در این فصل را متحمل شد. این نتیجه سبب شد که آبی‌پوشان لندن هفت امتیازی بمانند و به رده هشتم جدول سقوط کنند. ساوتهمپتون اما با همین تعداد امتیاز و با تفاضل گل بهتر نسبت به چلسی هفتم شد.

در بازی همزمان تیم برنتفورد در خانه کریستال پالاس یک - یک مساوی کرد. در این بازی که سامان قدوس هافبک ایرانی برنتفورد در دقیقه 79 آن به جای آرون هیکی به میدان رفت، ویلفرد زاها در دقیقه 59 برای کریستال پالاس گل نخست را به ثمر رساند و ویسا با گلزنی در دقیقه 88 برنتفورد را از شکست نجات داد.

در بازی‌های دیگر فولام با نتیجه 2 بر یک میهمانش برایتون را شکست داد و لیدزیونایتد در ورزشگاه الندرودز مقابل اورتون به تساوی یک - یک بسنده کرد.

امروز پنج بازی دیگر در هفته پنجم لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

بورنموث - ولورهمپتون، ساعت 23

آرسنال - استون‌ویلا، ساعت 23

منچسترسیتی - ناتینگهام فارست، ساعت 23

وستهام - تاتنهام، ساعت 23:15

لیورپول - نیوکاسل، ساعت 23:30

در جدول رده‌بندی لیگ برتر جزیره آرسنال 12 امتیازی در صدر است و پس از آن منچسترسیتی و تاتنهام هر دو با 10 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز