خبرگزاری کار ایران

رفیعی: مصدوم‌های زیادی داشتیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۸۰۸

سروش رفیعی پس از تساوی پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی در چمن مصنوعی بود و از طرفی متاسفانه هم مصدوم‌های زیادی داشتیم.

به گزارش ایلنا سروش رفیعی پس از تساوی پرسپولیس برابر استقلال تاجیکستان در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی در چمن مصنوعی بود و از طرفی متاسفانه هم مصدوم‌های زیادی داشتیم و هم اکثر بچه‌هایمان مریض شدند و در شرایط بد بدنی بودند اما مجبور بودیم از چندتا از آنها استفاده کنیم. شرایط زمین هم فشار را مضاعف کرد. جلو افتادیم و نباید اینطور گل بخوریم. به هر حال پیش آمد‌.

او در واکنش به اینکه پرسپولیس به بازی روی چمن مصنوعی عادت نداشت، عنوان کرد: عادت نداریم و از طرفی معمولا در این شرایط به چمن مصنوعی آب می‌دهند اما آب هم نداده بودند. انگار روی آسفالت بودیم و توپ گیر‌ می‌کرد‌. به نظر زمین خیلی صاف می‌آید اما پاس دادن و پا به توپ شدن خیلی سخت است. به هر حال گذشت و دو بازی دیگر داریم. باید تا آخرین لحظه تلاش‌مان را بکنیم تا ببینیم چه می‌شود.

رفیعی در پاسخ به اینکه پرسپولیس با این نتیجه شانس بسیار ‌کمی برای صدرنشینی دارد، گفت: به هر حال فوتبال است و باید ببینیم رقبایمان چه کار می‌کنند. این دو بازی را بگذرانیم و ببینیم چه پیش می‌آید.

بازیکن پرسپولیس درباره شرایط این تیم برای ادامه فصل گفت: سرماخوردگی خوب می‌شود و مصدومیت هم جزئی از فوتبال است.

او درباره تشویق پرسپولیس توسط هواداران اظهار داشت: هواداران خودمان و هواداران تاجیک تشویق ‌کردند‌ از هواداران خودمان ممنونم که آمدند و هواداران تاجیک هم لطف داشتند و خیلی خوب و گرم و صمیمی فقط تیم‌شان را تشویق می‌گویم. 

رفیعی در پایان در واکنش به اینکه هواداران تاجیک به خاطر رنگ قرمز به پرسپولیس علاقه دارند، گفت: خیلی ممنونم، لطف دارند. انشالله موفق باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز