خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: حتی اگر ۱۱ بازیکن داشته باشیم پرسپولیس هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۳۸۶

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انگیزه و آمادگی بالایی داریم و از سختی‌های این مسابقه در خانه حریف با خبر هستیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر استقلال تاجیکستان در اولین بازی دور برگشت از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: همانطور که می‌دانید با توجه به شرایط جدول و شرایطی که برای تیم‌های صعود کننده وجود دارد، همه بازی‌هایی که در مرحله گروهی داریم حساسیت خاص خودش را دارد و هر بازی که جلوتر می‌رویم حساسیت بازی‌ها بیشتر می‌شود‌.

وی افزود: استقلال تاجیکستان می‌تواند آخرین امیدش برای صعود را در بازی فردا پیدا کند و قطعا بازی بهتری را ارائه خواهد داد و می‌خواهد از شرایط میزبانی خود بهترین استفاده را ببرد. تیم ما برای بردن، بازی می‌کند و تقابل این دو رویکرد و انگیزه می‌تواند باعث این بشود که شاهد بازی خوبی از این دو تیم باشیم.

گل‌محمدی تصریح کرد: تیم استقلال تیمی است که از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارد و قطعا هواداران‌شان هم کمک زیادی به آنها خواهند کرد و بازی راحتی نخواهیم داشت. بازیکنان ما آمادگی خوبی دارند و با توجه به انگیزه بالایی که از بچه‌ها می‌بینم، احساسم این است که فردا یک بازی خوبی را انجام می‌دهیم.

سرمربی پرسپولیس درباره شیوع ویروس سرماخوردگی در تیم که منجر به زدن ماسک اعضای تیم شد، عنوان کرد: تا حالا چنین شرایطی را در دوران مربیگری تجربه نکرده‌ام چون نصف تیم سرما خورده‌اند.

یحیی گل‌محمدی در مورد اتفاقات پیش آمده و ترکیب تیمش برای دیدار روز سه‌شنبه برابر استقلال تاجیکستان گفت: ترکیب فردا به گونه‌ای است که باید منتظر باشیم ببینیم کدام نفرات به بازی می‌رسند.

وی درباره غیبت علیرضا بیرانوند در تمرین پرسپولیس خاطرنشان کرد: حتی اگر ۱۱ بازیکن داشته باشیم پرسپولیس هستیم و تیم مهمی هستیم که برای گرفتن نتیجه به میدان می‌آییم.

گل‌محمدی درباره بازی در چمن مصنوعی ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه گفت: مشکل خاصی نخواهیم داشت چون چمن مصنوعی با کیفیتی دارد. بازی کردن در این زمین چندان فرقی با چمن طبیعی ندارد. ممکن است محدودیت‌هایی وجود داشته باشد اما نگران آن نیستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز