خبرگزاری کار ایران

زامهران: نمی‌توانیم از هفته پنجم «تیکی تاکا» بازی کنیم!/ هواداران به ما هم حق بدهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۴۲۶

وینگر تیم نساجی معتقد است که موفقیت این تیم در فصل ۰۳-۱۴۰۲ مستلزم گذشت زمان است.

به گزارش ایلنا، فرزاد زامهران پس از شکست 3 بر یک تیم فوتبال نساجی ایران مقابل نوبهار ازبکستان که به حذف شاگردان سید مهدی رحمتی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا انجامید، اظهار داشت: اگر در شرایطی گل بخوریم که تیم ما بد بازی کند و توپ در اختیار تیم حریف باشد، مشکلی نداریم. خیلی بد است که خوب بازی می‌کنیم و گل می‌خوریم. این اتفاق در چند بازی اخیر تکرار می‌شود و از این بابت اذیت می‌شویم.

وی در مورد شعارهای هواداران نساجی علیه سرمربی این تیم خاطر نشان کرد: آنها هم حق دارند. پنج یا شش هفته است که نساجی نتیجه نمی‌گیرد و هواداران مسافت دوری را برای حمایت از نساجی طی می‌کنند. حرفی در این باره ندارم. با این حال نساجی تیم جدیدی است که 12 یا 13 بازیکنش تغییر کرده و نمی‌توانیم از هفته پنجم «تیکی تاکا» بازی کنیم. جا افتادن تیم زمان می‌برد. ما در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم و بازیکنان کمی در اختیار داریم.

بازیکن نساجی با بیان اینکه سه یا چهار هم‌تیمی او با مصدومیت بازی می‌کنند، گفت: چند مسابقه است که نساجی خوب بازی می‌کند و شکست می‌خورد. در 20 دقیقه اول دیدار با ملوانی که سپاهان را شکست داد، باید سه گل می‌زدیم و یک توپ به تیر دروازه این تیم برخورد کرد. اگر فوتبال بازی نکنیم، هواداران همه جوره حق دارند. مقابل سپاهان این‌همه موقعیت گلزنی داشتیم که این توپ‌ها تبدیل به گل نشد.

زامهران با انتقاد از شعارهای هواداران علیه کادر فنی نساجی در دیدارهای اخیر تصریح کرد: در بازی با آلومینیوم از دقیقه 10 تحت فشار قرار گرفتیم و از ما انتقاد می‌شد؛ این اتفاق زجرآور است و در نیمه اول هم افتاد. هواداران حق دارند، اما به ما حق بدهند و بدانند ما آدم آهنی نیستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز